Ne cserélgesd össze-vissza a futóművet!

2018.02.28. 11:41

Egy nepperűzőben azt írtuk, hogy a Suzuki GSF600 Banditnál érdemes a régebbi típusokba az újabbak központi rugóstagját beépíteni - viszont nem mindenki szerint jó ötlet ez, ugyanis figyelembe kéne venni a rugóstagok hosszát, és azok befolyását a motor irányíthatóságára. Érdemes elolvasni, mert információban gazdag levél esett be a postaládánkba.

Feladó Szabolcs

Címzett totalbike.hu

Dátum 2018. február 26.

Tárgy Suzuki GSF600 futómű

Hali!
Ha nem baj, egy picit pontosítanék ezen a cikken.

Azt írjátok, hogy "a 1998-ig gyárott daraboknál érdemes az 1999-től induló széria központi rugóstagját beszerelni, azok egyrészt jobb minőségűek, másrészt állítható rajta a húzófokozati csillapítás”.
Na, ez így sántít, már csak azért is, mert a 1998-as Bandit 600 rugóstagja 20 mm-rel rövidebb az újabb típusnál, és az elég sok. 296 mm az eredeti, és a Wilbers is csak 5 mm-rel ajánl hosszabbat (301 mm-t), míg az újabb változaté 316 mm hosszú. Tehát ha a régit az újabbra cseréled, akkor valószínűleg nagyobb sebességnél beszitál, vagy legalábbis szitálásra hajlamos lesz a megváltozott futóműgeometria miatt, ami elég baleset veszélyes. Én nem ajánlanám!
Üdv: Szabolcs

Kedves Szabolcs!

Köszönjük az infót!

Üdv:

Totalbike

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.