A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Vespa » Et4 125 1996 (125)

Et4 125 1996 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Italian Job

Szöveges ítélet

Nagyon szeretem ezt a típust valóban az olaszok tudnak robogót gyártani.
Persze itt is megvan a különbség (FIAT-Ferrari) a Piaggio gyár Vespaja talán a lehető legkiemelkedőbb üzembiztosság és design tekintetében. Teljesítménye és fogyasztása közel sem olyan jó mint egy Aprilia kimondottan száguldozásra gyártott robogójáé (125 RS-t is hajtottam), vagy a Piaggio Free (postások és a feleségem előszeretettel furikáznak velük) 1.8l-es fogyasztása sem elérhető Vespaval.
Összességében azonban a legkedvesebb robogó amit valahi is használtam.

Hibalista

- meghajtó bordás szíj elszakadt,
- fékpofa csere,
- sztender csere

Ide hordtam szervizbe

otthon

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

motoshoposoknál a Csömöri úton www.motoshop.hu

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1997
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Vespa

További ítéletek (47 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.