2010.07.22. 11:41
20 hozzászólás

Már-már hétköznapinak számít a sok tetovált motoros, de a Pilot Extrafine reklámjában mégis az újdonság erejével hat a sok kivarrt figura. A kampány titka az extra finom golyóstoll és a vidám sárga LEGO-emberek: ilyet még nem láttunk korábban.

A kampányt a barcelonai Grey ügynökség készítette, a művészeti vezető Jose Miguel volt, a rajzolók pedig Diogo Dutra és Malen Feliz. Kedvencünk a motoros, de a ribancrendszám is nagyot üt. Jó lenne, ha a LEGO is lépne, sok apuka szívesen játszana a gyerekkel, ha ilyen vagány tetkós emberkékkel építhetnék meg álmaik kicsinyített motorépítő műhelyét.

 

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.