Ég a gumi, szakad a gatya

2010.12.23. 12:17
14 hozzászólás

Félve nézem a reklámokat, amelyben motorokat szerepeltetnek. Általában hamis szabadság-mítosz vagy cukrozott férfiasság süt mindegyikből – ritka az, amit szerethetünk. Az amerikai Dickies ruházati cég reklámja azonban tökéletes; nincs vaker, nincs talmi csillogás. Gáz van csak, füst, üvöltő kipufogók és egy vicces erőpróba.

Nézzék meg, hogyan méri össze erejét a Triumph meg a Shovel Harley egy nadrággal. Tanulság nincs, de szórakoztató.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.