Az anyja sem ismerne rá erre a Moto Guzzira
Az alapot egy 1981-es Moto Guzzi CX100 adta, de igen nehéz felismerni. Az idomok és a műszerek egy Moto Guzzi Daytonáról származnak, de nem ez a nagy szó, hanem ami alatta van. Az első villa egy Suzuki GSX-R-ről költözött át, ahogyan a kerekek is. Nem lehetett egyszerű a kerékagyat átalakítani, hogy GSX-R felnire rámenjen a Guzzi szöghajtása, de némi esztergálással és hegesztéssel sikerült megoldani, így megmaradt a Guzzi saját lengővillája és kardánja. A hátsó gátló az Öhlinstől származik.
Az egész viszont nem ettől lesz érdekes, hanem a blokktól, amelybe mélyen belenyúltak egy kis plusz teljesítményért. A hengerfej a Racecótól származik, az angol cégnek komoly tapasztalata van régi Moto Guzzik tuningolásában (itt például elég nagyot mentek, még ha a Brittenek meg is fogták végül), rengeteg sportsikert könyvelhettek el a nyolcvanas és a kilencvenes években. E mellé jött egy programozható Dyna gyújtás, ugyanis hengerenként két gyertya adja a tüzet. A fogaskerék-hajtású vezérműtengelyeket szintén a Racecótól rendelték.
A főtengely sem maradt gyári, egy floridai tuningcégtől, a Falicontól származik, a hajtókarokra pedig magasabb kompressziót biztosító dugattyúkat tettek. Ehhez jönnek még a síktolattyús Keihin CR41-es karburátorok és a rozsdamentes kettő az egybe kipufogó szénszálas végdobbal - számokat nem írnak az építők, de az alkatrészlista nagyon impozáns.
Jelenleg 2,5 milliónál áll a licit az Ebay-en, annyit pedig egészen biztosan megér.