Soha fel nem tett kérdésre adtak választ. Kétszer.
A vázspecialista Martek annak idején készített két zseniális vázat a GSX-R1100-hoz, és mind a kettőről tudni, mi lett vele: az egyik Guy Martinhoz került, arról már írtunk hosszabban, a másik pedig az azóta elhunyt Keith Flinthez - bár mindkettő Martek-vázas és turbós, de nagyon eltérőek, nagyon máshogy adnak választ ugyanarra a soha fel nem tett kérdésre.
A Flint-féle hengerfejét módosították, hogy az áramlási viszonyai megfeleljenek a további átalakításokhoz. A hengerűrtartalmat 1260 köbcentire bővítették egy big bore kittel, 83 mm-es MTC dugattyúk kerültek bele, és a veztengelyek is új bütyökprofilt kaptak. A forgattyústengelyt kiegyensúlyozták, módosították a kuplungot és a váltót, Keihin síktulattyús karburátorokat tettek fel, egyedi kipufogót készítttek hozzá, fémfonatos olajcsöveket tettek fel, lecserélték a hűtőt, nagyobb üzemanyag-szállítású benzinszivattyú is került rá, és az egészet egy RayJay turbóval koronázták meg. Egyetlen porcikája sem érintetlen, és mivel elég jól dokumentált a története, igazából minden centije egy-egy darab motorsporttörténelem.
Rengeteg pénzt költöttek rá, hagyományos értelemben vett cél nélkül - egyszerűen csak akartak egy különleges motort, amihez a fellelhető legjobb szakembereket kérték fel. És senki nem félt legózni, és szokatlan megoldásokat keresni - ha faragni kellett, hát faragtak, máshogy nem is kerülhetett volna bele egy VFR egyoldalas lengőkarja, vagy amikor marni kellett a vázból, hogy elférjenek a turbó csövei, bátran belevágtak.
A motor most eladó, egy különleges és klasszikus motorokra szakosodott kereskedéshez került, árat nem közöltek.