Így néz ki egy """"széria"""" motor :D:D:D

2020.01.31. 08:30
1 hozzászólás

Kezd ismét magára találni a Superbike VB, a 2020-as szezon kimondottan jónak ígérkezik, végre több komoly ellenfelet is kap Rea, aki az elmúlt öt évben ötször nyerte meg fölényesen a bajnokságot. Rea elmondta, hogy 2020-ban még nyerni szeretne, aztán ha úgy van, eljön a visszavonulás ideje.

Erős ellenfél lesz számára Scott Redding és Chaz Davies párosa a Ducatinál - Redding gyorsan felvette a fonalat, de Davies mintha nem jönne ki jól a Panigale V4-gyel. Illete ott lesz még a Hondánál Alvaro Bautista, aki tavaly is gondot tudott okozni neki, zsinórban nyert 11 futamot, de a szezon második felében nem tudta megtartani fölényét.

Bautista elmondta, hogy az új CBR1000RR-R SP-vel távolabbról kell elkezdeni a munkát, mint egy éve a Panigale V4-gyel, a motor nincs annyira kész, de mint mondta, jól haladnak a dolgokkal - foglalkozni kellett a motorkarakter beállításával, az elektronika hangolásával, a futóművel és a vázzal, úgy, hogy Jerezben az eső miatt nem tudtak érdemi munkát végezni, így elég fontos lesz az ausztrál nyitófutam előtti kétnapos teszt.

A Superbike VB oldalára felkerült egy halom kép Bautista versenygépéről, és ezeket alaposan megnézve viccesen hangzik, hogy a WSBK a szériamotorok világbajnoksága. Nagyon-nagyon kevés gyári alkatrészt látni a fotókon, még Hook kapitány is egy kezén meg tudja számolni a boltban megvehető Fireblade-del egyező elemeket.

Egy kósza pillantást elég vetni a motorra, és látszik, hogy a kipufogórendszer, a hűtő, a futómű és a kerekek köszönőviszonyban sincsenek az utcai modellel, és a kezelőszerveket, illetve a lengővillát sem hagyták érintetlenül.

Ezen nincs semmi meglepő, már egy stock versenymotor  is váratlanul drága alkatrészekből tud állni.