Még hogy egy bokszer BMW-vel csak túrázni lehet?

2021.02.25. 11:16
4 hozzászólás

Még tavaly írtam egy hosszú és csak kevesek számára érdekes cikket a 2003-as Suzuka 8Hr minden őrültségre nyitott XF2 kategóriájának motorjairól. Mivel ez elég régi történet, hiszen aki 2003-ban született, már vezethet autót is, kevés volt az online fellelhető forrás, ezért ráírtam a csapatokra, hátha dolgozik még ott valaki, aki emlékszik a daliás időkre, és hátha van valami jó sztorijuk.

A La Bellezza Ducatinál például az időeltolódás ellenére azonnal válaszoltak, és nagyon segítőkészek voltak - ezen nem kell meglepődni, Henrikkel dumáltunk is erről, hogy ő is nagyon lelkes lenne, ha Japánból ráírna valaki, és a 18 évvel ezelőtti GSX-R kupás nagy menéseiről érdeklődne.

A Boxer Sports Clubtól már kevesebb infót sikerült szereznem, a kérdéseimre válasz helyett csak egy japán nyelvű cikket küldtek át, amit magamtól is megtaláltam és elolvastam Google Translate-tel. Valószínűleg nem bunkóság állt a háttérben, csak arrafelé sem beszél mindenki angolul. Ezt bizonyítja, hogy tegnap este, bő három hónappal azután, hogy utoljára írtunk egymásnak, váratlanul egy üzenet érkezett tőlük, amiben 10 darab, újságból beszkennelt képet küldtek át a BMW R 1100 S versenymotorjukról, amelyeket átböngészve jól látszik, hogy miket módosítottak rajta.

Nagy újdonság amúgy nem derült ki számomra, csak megerősítették, amit eddig is tudtam, vagyis a titán kipufogórendszert, a Brembo fékeket, az Öhlins futóművet, a G-Tribe első futóművet (apró japán tuningcég, nincs is angol honlapjuk), a JB Power Magtan felniket, meg a többi apróságot. Tehát íme a képek és a galéria:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.