2012.08.13. 13:27

Kedves Motordoktor!

Egy 2001es, 400as Burgmant használok, ez még a karburátoros. Sajnos meghatározatlan időközönként leáll. Hideg indításkor semmi probléma, szépen lehet hallani, ahogy a szívató „dolgozik”, felemelkedik a fordulatszám, majd szépen beáll az alapra. Ezek után jelentkezik a probléma. Egy gyorsabb megállás után annyira leesik a fordulat szám, hogy leáll a motor. Újraindít, megy tovább....Volt már karbi pucolva, alapjárat állítva, keverék állítás, falsh levegőt elméletileg nem szív (megnézték). Igazából tanácstalan vagyok. (a szerviz is, főleg úgy, hogy álló helyzetben ők nem találkoznak a hibával....menetpróbában nem volt részük....nem is értem)

Segítségedet előre is köszönöm,

üdv:

M. Attila

Kedves Attila!
Amikor a karbis motor fékezéskor leáll vagy leesik az alapjárata és alig szedi össze magát után az majdnem mindig a karbi magas benzinszintjére utal. A fékezéskor fellépő erők miatt a karbi jobban túldúsít, úgy mozdul az úszóházban a szint és nagyon bedúsítja a benzin levegő keveréket. A Burgman esetében ráadásul az elhelyezkedése és az iránya is olyan a karbinak, hogy ez előfordulhat.Én azt nézném meg, hogy a tűszelep nem folyik-e túl, rendesen zár-e, illetve a benzinszint nem magasabb-e az előírtnál.Szinte biztos, hogy valahol itt lesz a hiba.

Üdv.
Motordoktor

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.