Kihunyó elsőlámpa

2003.06.24. 13:28

Nekem egy ETZ-150-es mocim van, amit nagyon szeretek és összeségében meg vagyok elégedve vele, de lenne egy érdekes problémám.

 
   
   

Röviden:az első lámpám kialszik 5000-es fordulatszám környékén! Mindegyik fokozatban és csak a tompítottnál produkálja ezt. Ha visszaengedem a gázt, 4-5000 között a fény is visszajön, addig csak halványan pislákol, de biztos, hogy ilyenkor nem a helyzetjelző kapcsol be. A gyári mechanikus feszszabályzót már lecseréltem elektronikusra, de semmi sem változott. Mi lehet a hiba? Talán a testeléssel lehet a gond?

Tényleg érdekes a jelenség. Véleményem szerint testhibája lehet a lámpának. Valószínűleg fel van lazulva a testkábel csavarja és az 5000 fordulatszámon fellépő rezonancia váltja ki a kontakthibát.

Írd meg emailben motordoktorunknak, milyen motorod van (márka, típus, évjárat), és mik a tünetek. Ha lehet, használj ékezeteket, és ne küldd el többször a levelet!

A választ postafordultával MOTORDOKI rovatunkban olvashatod. Természetesen csak a problémák egy része orvosolható távgyógyításos módszerrel, mindenki maga döntse el, milyen mélységig mer beletúrni a motorba.

Bizonyos esetekben nem ajánlatos házilag bogarászni, ilyenkor természetesen doktorunk is azt javasolja majd, hogy fordulj szakszervizhez. Tényleg érdekes a jelenség. Véleményem szerint testhibája lehet a lámpának. Valószínűleg fel van lazulva a testkábel csavarja és az 5000 fordulatszámon fellépő rezonancia váltja ki a kontakthibát.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.