Japán belpiacos Hondámon ingadozik az alapjárat, átfúvókázzam?
Nem vagyok rutinos, ezért félek a vásárlástól: hány kilométert mutathat az óra?
Leállításkor feltűnően nagyot csattant. Természetes dolog ez?
A rutinellenőrzéseken kívül (lánc, gumi, kormány, folyadékok) mit kell még átnézetnem tavasszal?
Motort vennék, kinéztem néhány modellt, de nem tudom, hol próbálhatnám ki őket.
Érdemes gyorsasági motorból használtat venni, és ha igen, akkor max. hány km legyen benne?
Négyezres fordulattól gázadásra nagyon erős rezgésbe kezd, mi a hiba?
Mikor fogyaszt kevesebbet motorfékkel vagy ha tárcsát használom?
Tehetek-e a kormánycsapágy helyére kúpgörgős csapágyat?
A blokk bontatlan, de csak akkor megy 125-el, ha hasalok a tankon.
A motor gyenge, és a power is nagyon későn nyit.
Csak harmadik-negyedik indításra ugrik be a motor, télen pedig megduplázódik ez a szám.
Jó-e a motornak, ha hónapokig áll, vagy jobb, ha pár hetente beindítom?
A láncomon a gyűrű mögül kifolyt kenőanyag, van okom aggódni?
Néha olyan erő van benne, hogy a karom majd’ leszakad, máskor meg semmi sem
Unom Simsont, Husqvarnát szeretnék! Megbízható? Két- vagy négyüteműt?
Elkezdett erősödni a lánczaj a blokkból, megérhetett a vezérműlánc cserére?
Olyat is hallottam, hogy hetente több százezer forintot kell rá költeni!
VFR 400 vagy TZR 250 - melyiket ajánlaná?
Vásároltam egy Suzuki GSF Bandit 400V-t, és nagyon füstöl, úgy durrog a kipufogója, mint egy raliautóknak.
Egész évben használom a Bulldogot, milyen olajt kapjon télre?
Hogyan járassam be frissen felújított kétütemű Honda CRM 250-es endurómat?
Alkalmas lehet egy ’98-as, 600-as Hornet egy nagyszabású Európa-túrához?
A gyengélkedő aksi okozhat-e valamilyen kárt a motorom elektromos rendszerében?
Volt, hogy egyszerűen nem tudtam hármasnál lejjebb kapcsolni. Mit gondolsz, érdemes lenne megnézetnem szervizben a váltót?