Tisztelt Totalbike!
Honda CB 1300-as beszerzésére készülök. A kérdésem az volna, hogy a 2003-as, 2004-s "idősebb" évjáratok, műszakilag megegyeznek-e a fiatalabb 2010, vagy ennél is újabbb évjáratokkal?
Van-e értelme fiatalabbat venni, azonos km futás esetén, vagy teljesen jók az "öregek" is?
Csak az idom nélküliek érdekelnek.
Válaszát előre is köszönöm!
János
Honda CB 1300-as beszerzésére készülök. A kérdésem az volna, hogy a 2003-as, 2004-s "idősebb" évjáratok, műszakilag megegyeznek-e a fiatalabb 2010, vagy ennél is újabbb évjáratokkal?
Van-e értelme fiatalabbat venni, azonos km futás esetén, vagy teljesen jók az "öregek" is?
Csak az idom nélküliek érdekelnek.
Válaszát előre is köszönöm!
János
Kedves János!
A Honda CB1300 rendelkezik a legegyszerűbb vásárlási algoritmussal: ha rendszeresen karbantartották, tulajdonképpen bármelyik évjáratot, bármennyi kilométerrel meg szabad venni. A típust 1998-ban mutatták be, de motorja akkor sem volt újdonság, hiszen az X4 blokkját építették bele. Műszaki szempontból egyszer esett át lényegesebb változatáson, 2003-ban finoman módosították a blokkját, akkor hagyták el róla a dísznek szolgáló hűtőbordákat.
2008-as Honda CB1300. Már a vállaltan vízhűtéses blokkal. Nem csak végtelenül megbízható, hanem majdnem tökéletes
A CB1300-at soha nem érintette visszahívási akció, és a szervize a világ legunalmasabb feladata: olaj, szűrők, fékbetét, aztán csak megy-megy – még a szelephézag sem mászik el 100 ezer kilométer alatt. A tapasztalatok szerint a legjobban 20W50-es ásványi olajjal működik – a gyári előírás egyébként 10W40, de abból már nem kapni a hozzá fejlesztett kenőanyagot, más márkákkal pedig nem adta ugyanazt az érzetet, bár ez már olyan apróság, amit unalmukban kísérleteztek ki a tulajdonsok.
Üdv: Nepperűző
Motort vagy robogót vásárolna és tanácsra van szüksége? Erre a címre várjuk kérdéseit.