2017.08.24. 15:46

Kedves Totalbike Nepperűző!

A Honda Deauville-em mellé szeretnék egy játszómotort.

A Deauville tökéletesen teszi dolgát mint kényelmes, megbízható, jól pakolható, kétszemélyes utazómotor, de kellene mellé valami, ami felpezsdíti a véremet.

Szóval kellene egy könnyű, jó futóművű és fékű motorkerékpár, amiben van kraft, és aminek a blokkja fújtasson, vonyítson, hörögjön, szóval álljon fel a szőr a karomon, ha meghallom. Az egyhengeresek kivételével jöhet minden, ami eszedbe jut.

A küllem/évjárat nem érdekel, nem kell, hogy eljusson a világ végére egy tankkal, és az utas kényelmét is letojom.

A játékra 5-600.000Ft + rendbetétel összeget szánnék.

Mit ajánlasz?

Köszi

Csabi

Kedves Csabi!

A játszós motor kinek mit jelent, szerintem legjobb motoros játék a terepezés, de mint írtad, az egyhengeresek nem különösebben érdekelnek téged, ezért ezeket egyből ugorjuk is át, pedig egy Yamaha DT125, vagy egy Suzuki DR350 hatalmas buli terepen, könnyűek jól kezelhetőek.

Ducati Monster 600
Ducati Monster 600

Mivel a leírásodból úgy veszem ki, hogy a kikezdhetetlen megbízhatóság ebben az esetben nem szempont, a Ducati Monster 600 jó választás lehet, hat kiló alatt találni belőle, a hang pedig garantáltan adni fogj az ívet, ráadásul futóműben és fékben sem rossz. Ráadásul ránézni is kellemes, utcán és rövid pályákon élvezni fogod. Kis szerencsével ennyiért 750-est is találhatsz.

Kéthengeres vonalon maradva akad ebben az ársávban nagyobb dolog is, például VTR1000F és Suzuki TL1000. A TL1000-rel fordultak elő műszaki gondok - kuplungproblémák az alultervezett tányérrugó miatt, eresztő hidraulika, elrepedő váz, de ha ezeket már orvosolták rajta, akkor állat egy bringa, ordas hanggal. A VTR1000F egy fokkal kevésbé volt nyűgös, viszont a karburátor miatt többet fogyaszt. Erősek, szép hanggal, és egyébként jól használható gépek, amikkel nagyot lehet sederinteni, ha arról van szó.

Suzuki TL1000S
Suzuki TL1000S

Ha a nagy hangnál és vibrációknál fontosabb az alacsony tömeg, a jó futómű, a penge fék, és a játszás valamennyire eltolódik a pályázás felé, akkor ennyiért találhatsz karburátoros CBR600F F4-et, de akkor már érdemes eggyel tovább menni, és a lényegesen sportosabb Suzuki GSX-R600-ak közül válogatni - ebbe az árba a SRAD-ok férnek bele, ezeket 1997 és 2000 között gyártották, és tartós, jó bringák. Az injektoros, 2000 utáni GSX-R600-ak már drágábbak sajnos, pedig azok még jobbak.

Üdv:

Nepperűző

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.