Nepperűző

V4 helyett sornégy

május 25., 14:58 Módosítva: 2018-06-13 06:39
7

Tisztelt Nepperűző!

Egy VFR1200-zal motorozom. Van valamilyen sornégy alternatívája, amelyik könnyebb? Fontos szempont még a sportosság, a gyári dobozrendszer, a kisebb tengelytáv, illetve az utaskényelem.

Köszönettel:

Zsolt

Távolról sincs vége, olvasson még

Tudom, hogy csaltak, de megvenném. Szabad?

május 23., 16:09 Módosítva: 2018-06-13 06:39
13

Kedves Nepperűző!

Hallgatva korábbi tanácsodra, elkezdtem nézegetni a hazai Downtown és Xciting kínálatot, azonban elkövettem azt a "hibát", hogy megnéztem a külföldi hirdetéseket is.

Azt a furcsaságot találtam, hogy azonos futásteljesítmény és kor mellett a külföldi példányok akár 15-20%-kal is drágábbak, mint az itthon elérhetőek (amelyek szintén külfölfdről kerülnek hozzánk).

Gondolom nem tévedek nagyot, ha azt feltételezem, hogy ezeknél a motoroknál némi időutazásra került sor a futásteljesítmény terén. A külföldi árak alapján ezkben a robogókban simán lehet 40-50 000 km, és még így sem tűnik nagy üzletnek a behozataluk.

A fentiek ellenére érdemes bevállalni egy példányt? Ha igen, mire figyeljek?

Üdv:

Zsolt

Távolról sincs vége, olvasson még

Ezres motor, ami városban sem béna

május 20., 10:18 Módosítva: 2018-06-05 06:31
1

Kedves Nepperűző!

Okulva olvastam már számos tanácsod, észrevételed még az általam keresett kérdésre is, mégis felteszem a kérdést: mit vegyek?

A motort napi használatra tervezem, amiben lenne bőven városi közlekedés is, de a munka után és hétvégente egy-egy túra is tervben van. Régóta motorozom, amit szeretek feldobni némi egykerekezgetéssel. Tehát egy olyan kompromisszumot keresek, ami lehetővé teszi a városban való közlekedést, a kétszemélyes 2-400 km-es túrát, de nem kell leégetni a kuplungot, ha rá szeretném venni az első kereket a pihenésre. Korábban CBR900RR, TL1000 motorjaim voltak leáttételezve, de szeretnék egy kényelmesebb, városbarátabb teremtést.

Láttam, hogy sok esetben ajánlod a Z750-t, ami elől én sem zárkózom el, de kíváncsi lennék a véleményedre a Triumph Speed Triple R-ről?

További kérdésem, hogy mennyire látod problémásnak akár a 750, akár az 1000-es nakedek használatát a városban?

Hozzáteszem, még azt sem sikerült eldöntenem, hogy sor, vagy V, hiszen a nyomatékrugalmas, dinamikus viselkedés (a hang mellett) a kecsegtető, de a teljesítménybéli (legalábbis a számok szerint) különbség számottevő.

Hosszút távban gondolkozom, és 1,2-1,5 között tervezem a vásárlást.

Segítséged köszönöm!

Péter

Távolról sincs vége, olvasson még
  • Létező legkisebb kétszemélyes motor

    május 17., 13:20 Módosítva: 2018-05-24 06:59
    23

    Tisztelt Nepperűző!

    Egy olyan kérdésem lenne, hogy melyik a legkisebb motor ami még 2 személyes és rendszámos? A méretet itt fizikailag értem vagyis amikor mennénk nyaralni kiszedném a kocsi hátsó ülését és oda raknám be a motort. Mivel külföldön használnánk és ketten, mindenképp rendszámos motor kéne. A helyszínen nagy túrákat nem tervezünk vele, így a kényelem meg a teljesítmény nem számít, csakis a méret.

    Üdv. Gyuri

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Gyanúsnak gyanús, de megnézném: BMW F 650 GS Dakar

    május 16., 14:29 Módosítva: 2018-05-28 07:24
    9

    Kedves Nepperűző!

    Az utóbbi időben elkezdtem rajongani a terepmotorozásért, de a 600-as Fazer terepképességeit hamar kimerítettem, ezért megfizethető túraenduró után kell néznem.

    A napokban érkezik taljánföldről egy BMW F650, amit elég jó áron kaphatnék meg. Így látatlanban a következőket lehet róla tudni: ‘98-as, GS, dakar festéssel. Amennyire tudom, ezek az infók kicsit ellentmondásosak. Ha kiderül, hogy az évjárat az igaz, akkor mt kell róla tudni? Mit érdemes megnézni rajta? Kell valamitől félni?

    Üdvözlettel: Máté

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Ami a legfontosabb: legyen meg benne a DÖG

    május 15., 16:43 Módosítva: 2018-05-30 06:15
    48

    Kedves Nepperűző!

    Furcsának tűnő igényekhez kérnék segítséget. Mindennapos Budaörs-Gödöllő ingázáshoz keresek régi sportmotort. Nem túl bő a keret, 700 ezer forint, konkrétan a motorra maximum 500 ezret szeretnék áldozni, az egyéb felmerülő költségek miatt. Tekintve, hogy megőrülök a régi formákért, színekért és a sor4-es blokkok hangjáért, elég sok típus maradt fent a rostán, ami érdekelne. Ezek szűkítésében szeretném a segítségét kérni. A következő motorokat néztem ki:

    -Honda CBR900RR

    -Kawasaki ZX-7R

    -Suzuki GSX-R600 SRAD

    -Yamaha FZR600R

    -Yamaha YZF600R Thundercat

    -Yamaha YZF750 SP

    Az ingázáson kívül elmennék nyáron pár 5-600 km-s túrára, szerpentinre, pályanapra és rendszeresen szaladgálnék vele Bp. belvárosában is, és minden hétvégén Agárdra. Fontos lenne a penge futómű, megbízhatóság, a jó alkatrész ellátás és a könnyű eladhatóság is. A kényelmetlenségük abszolút nem érdekel, ha cserébe megremeg a lábam a technikától.Van ezek közt tuti befutó, vagy olyan, amit azonnal felejtsek el? Ezért a pénzért várhatok egyáltalán bármi jót? Minimálisat szeretnék csak bukni rajta, jó lenne annyiért eladni, amennyiért most megveszem.

    Köszönettel:

    Bence

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Jól hallottam, hogy nincs probléma a BMW R 1150 GS-sel?

    május 14., 17:00 Módosítva: 2018-05-30 06:15
    23

    Kedves Nepperűző!

    Szeretném lecserélni a Bandit 600-asomat valami jobban pakolható túragépre. Szívemhez oly közel áll a BMW R 1150 GS, amik már legalább ugyan 70 000 km körül járnak, de ahogy hallottam (jól hallottam?) nincs sok probléma velük.

    Ezen felül még gondolati szinten felvetődött egy VFR 800-as és egy DL 650-es is.

    A problémám ott kezdődik, hogy elég nehéznek tűnik a BMW (75-80 kg vagyok és 25 éves), de sokat járok barátokkal/barátnőmmel túrázni a környező országokba, így tökéletes választásnak tűnhet a BMW (sátor, tartozékok, meg barátnőm ruhái sok helyet foglalnak).

    Tudnál valami tippet adni nekem? Keretem 1,4 millió forint + az első karbantartás összege. A TDM formája sajnos nem tetszik, hiába esküsznek rá a haverok.

    Üdvözlettel:

    Péter

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Túraenduró 1 millió környékén

    május 11., 14:14 Módosítva: 2018-05-24 06:59
    39

    Sziasztok!

    Arra az elhatározásra jutottam, hogy miután cirka 2 éve megcsináltam nagymotorra a jogsit, belefogok a motorvásárlásba. Méreteim miatt (193 cm, 105 kg) úgy gondolom, hogy egy túraendúró lenne az ideális választás, és nem is vonzanak a sportmotorok.

    A motort napi ingázásra használnám munkábajáráshoz (kb 90km/nap). A Transalp nagyon tetszik, de ott inkább már a 700-as felé tendálok, a befecskendező miatt, de sokan azt írják hogy kívánja a 6. sebességet.

    A transalp mellett a DL650, amiből elég nagy a választék, de még szóba jöhet a Kawa Versys és Yamaha TDM 900. Az utóbbi kettőről is jókat írtatok a régebbi teszteken, de megbízhatóságban nem tudom hol állnak. Illetve tartok a TDM-től kezdő motoros lévén.

    A Varadero ami igazán tetszik, de ott ti is a 2004 utáni injektorost javasoltátok, ami viszont már a 1,5 milliós kategória.

    Ti mit javasoltok?

    Köszönettel, Balázs

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Sok tróger tulaj után hogyan írassam át a motort?

    május 7., 16:44 Módosítva: 2018-05-24 06:59
    19

    Tisztelt Nepperűző!

    A következő lenne a gondom, adott egy 125 köbcentis rendszámmal rendelkező motorkerékpár, ami átment pár tulajon, de senki nem vette a nevére, rendszám nélkül használták. Amikor hozzám került, megkaptam a forgalmi engedélyt (régi típusú zöld, azaz a 2 lapos) és a rendszámot is. Szeretném a nevemre venni, és levizsgáztatni, hogy zavartalanul közlekedhessek vele. Van-e erre lehetőség? Ha igen milyen módon? Válaszát előre is köszönöm!

    Üdvözlettel: Joci

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Mit vegyek, ha nem opció a ballal fékezés a robogón?

    április 12., 15:45 Módosítva: 2018-05-16 06:41
    16

    Tisztelt Nepperűző!

    Kérdésem a következő: létezik-e "B" kategóriás jogosítvánnyal vezethető automata váltós robogó, aminek a hátsó féke lábbal működtethető, ugyanis a bal kezem nem 100%-os, vezettem ugyan régebben Simson Schwalbét, de a bal kézzel való kuplungolás/fékezés nem a legtökéletesebb opció a számomra. Segítségét előre is köszönöm.

    Tisztelettel: András

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Mire kell figyelni a 900-as Hornetnél?

    április 10., 15:53 Módosítva: 2018-05-16 06:41
    20

    Tisztelt Nepperűző!

    5 éves nagymotor jogsival és 5 év nagyrobogózás után szeretném régi vágyam beteljesíteni és egy klasszikus naked gépet venni. Ki is néztem egy CB900F Hornet-et az utolsó szériákból és relatíve kevés 40 ezer körüli kilométerrel, ígéretes állapotban.

    44 éves vagyok így már inkább a nyugodtam gördülés a vágyam néhány sietősebb szakaszon túl. Célom alapvetően hobbi motorozás, néhány nap munkábajárás, esetleg párommal együtt utazás országon belül. Méretileg jónak találom a motort mert 181 cm magasságomhoz és 90 kg-hoz jónak tűnik.

    Mire kell figyelnem a motor kapcsán műszaki oldalról? Van valamilyen rendszeres hibája a gépnek? Mik lehetnek a buktatói? A vételt az idény előtt elintézném, így várom szíves válaszodat.

    Előre is köszönettel!

    üdv,

    Feri

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Mi van a fenntartási költségekkel?

    április 5., 16:04 Módosítva: 2018-04-13 14:50
    17

    Tisztelt Nepperűző!

    Első nagymotor vásárlás előtt állok. 600-650e forint a keret, és a következő motorokkal szemezek: Honda CB600 F, Suzuki GSF600, Yamaha FZS600, Kawasaki Zr7, illetve két másik motor, ami kicsit kilóg a sorból: Kawasaki Er-5, Yamaha XJ900 S (ez a kardán miatt tetszik), vagyis nagyjából 2000 körüli motorokról lenne szó.

    Felállítanál egy rangsort a fenti motorok vonatkozásában fenntartási költségek szempontjából? Gondolok itt a megbízhatóságra, fogyasztásra, alkatrészárakra, alkatrész ellátottságra, szerviz háttérre, meg ilyenekre.

    Válaszodat előre is köszönöm!

    Blazeb

    Távolról sincs vége, olvasson még

    125-öst magas embernek

    április 4., 15:07 Módosítva: 2018-05-16 06:41
    35

    Sziasztok!

    Most fogom elkezdeni az a1-es jogosítványomat. Már a motorokat nézegetném, csak nem tudom, hogy az én 17 évemhez és 186centis magasságomhoz mi passzolna. A sport/gyorsasagi/túramotorok tetszenek, ezért más fajtát nem is nagyon szeretnék. A Honda CBR125R-t néztem ki magamnak, de amikor megláttam, hogy milyen alacsony, akkor elgondolkodtam, hogy ezt nem biztos, hogy kéne. Esetleg van valami ötletetek, hogy 186 centis lányként mégis milyen motor után nézelődjek?

    Köszönöm a választ!

    Betti

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Robogó nagymotor mellé

    április 3., 12:36 Módosítva: 2018-04-09 06:40
    1

    Kedves Nepperűző!

    Azzal a kérdéssel fordulok hozzád, hogy milyen robogót vegyek a pesti belvárosi rohangáláshoz? Van egy 600-as nagy, ezért nem szívesen mennék az ötven köbcentis határ fölé: elég egyre a műszakiztatás/teljesítményadó/átíratás és hasonló bürokratikus kötelezettségek teljesítése. Valamint ha kimerészkedek a városból, arra is ott van a nagy.

    A használt kínálatot nézve pedig teljesen tanácstalan vagyok, a 80 ezrestől a félmilliósig terjednek, a nagyobb márkáktól az ismeretlen kínaiakig. Én nagyjából 150-200 ezredesre gondoltam érte, ez reális? Szerinted, ha csakis ötvenesben gondolkodom és nem szeretnék újat venni, akkor mennyit költsek rá, illetve szerinted melyikre lenne érdemes beruházni?

    Köszönettel,

    Gábor

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Ingázás, de mégis mivel?

    március 30., 13:11 Módosítva: 2018-04-11 06:31
    1

    Kedves Nepperűző!

    Nem vagyok egy motor mániás, azonban pár éve BKV-ról 125-ös robogóra váltottam, amit nem bántam meg. Sőt!

    Tavaly azonban kiköltöztünk az aglomerációba, és az M0-ásra már kevés a 125-ös robogó, ugyanakkor tapasztalat hiányában fogalmam sincs, mi lenne a következő célszerszám.

    Az elvárásaim: injektor, ABS, olcsó fenntarthatóság, alacsony fogyasztás, használt vételár 1 millió alatt és a 110 km/h utazó sebesség tartása ne legyen gond.

    Kérem írd meg, van-e olyan robogó vagy motor, ami ezeknek a kritériumoknak megfelel, és hosszabb távon is vállalható az üzemeltetése.

    Üdvözlettel:

    Zsolt

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Öreg motor vehető még?

    március 28., 16:22 Módosítva: 2018-04-11 06:31
    42

    Kedves Nepperűző!

    Tavaly sikerült megszereznem az A korlátlan jogsit. Ennek örömére föl is hajtottam egy nagyon szép CBF600-ast, mivel azzal tanultam. Elsőre tetszett is és a véleményekben/tesztekben sem kapott elmarasztaló ítéletet. Azt a tényt viszont alaposan figyelmen kívül hagytam - amit mások is megénekeltek -, hogy hááát, izé, öööhh (lehet kövezni), de kicsikét sótlan. Ez előtt egy 250-es Banditot hajtottam, aminek ugyan igazi ripacs hülyegyerek karaktere volt, de karaktere volt!

    Ezért mostanság hunyorító tekintetem ismét karakteres(ebb) motorok felé vetem. Ráadásul egyik sem mai darab (Honda CM400T , Suzuki VX800, vagy éppen a GS450 - bár ezt inkább egy kis kávérészernek tudnám elképzelni). Nem vagyok lóerő mániás és nem kell százezer köbcenti sem. Az ökörködésből már kinőttem. Vonz a két henger hangja és ezeknek az öreg gépeknek a megjelenése. Nagy egyetlen kérdésem, hogy mennyire ajánlhatóak ezek a vasak, mennyire van még hozzájuk alkatrész ellátás, hogy valamelyiknek megnyújthassam az életét, akár egy-két évtizeddel is.

    Üdvözlettel: Kornél

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Hornet, vagy Hornet?

    március 27., 16:16 Módosítva: 2018-04-05 07:05
    57

    Tisztelt Nepperűző!

    Első nagy motor vásárlása előtt állok, miután rengeteg tesztet és cikket elolvastam a 600-as naked kategóriájú motorokkal kapcsolatban, a Honda Hornet-re esett a választásom. 182 cm-es magasságommal és 75 kg-mal úgy gondolom, hosszabb belföldi túra esetén és a városban is megfelelő társam lehet. Abban szeretném a segítségét kérni, hogy a 2005-2006-os generáció vagy a 2007-es évjárattól forgalmazott verzió lenne a jobb választás? Ismert-e típushiba ezeknél a Horneteknél? Ha vásárlásra kerülne a sor, ragaszkodjak a magyar forgalomba helyezésű motorokhoz, vagy külföldről behozott gépet is érdemes fontolóra venni?

    Nagyon köszönöm,

    Üdvözlettel:

    Attila

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Ezres nakedből melyiket vegyem?

    március 23., 08:54 Módosítva: 2018-04-05 07:05
    50

    Tisztelt Nepperűző!

    Az lenne a kérdésem, hogy milyen nakedet vennél 1000-es kategóriában.

    Jelenleg egy Yamaha MT-03-am van, de idén már le tudom tenni a korlátlan jogsit, így eljött az ideje a váltásnak.

    A kiszemeltek: Honda CB1000R, BMW K1200R esetleg egy Suzuki GSX-S750.

    Nagyjából 1,5-2 millió forint környékén gondolkozom(tudom, hogy a Suzuki kilóg a sorból, külön kérdés, hogy érdemes-e kereskedésből 0 kilométeres motort vásárolni).

    A testi adottságaim nem feltétlen kedveznek a nakedeknek (196 cm, 100 kg) ezért más kategóriából is fogadok tanácsot.

    Köszönettel

    Csaba

    Távolról sincs vége, olvasson még

    125-öst venni pénz nélkül

    március 22., 15:28 Módosítva: 2018-04-05 07:05
    65

    Kedves Nepperűző!

    A következő kérdéssel fordulnék hozzád. Első motorvásárlás előtt állok, de kicsit szűk pénztárcával. A1-es jogosítványhoz keresem hű társamat, amivel kapcsolatban röviden az elvárásaim a következők lennének: legyen megbízható és 200 ezer forintig álljon meg az ára. Az 50-es váltós motorkerékpároknak sem lennék az ellenségei ha van belőlük megbízható. A honda CBR125 és CBF125-ről sok jót olvastam, csak az a baj velük, hogy nem férnek bele a keretbe, ugyanis 300 ezertől indulnak. A régi Simsonokkal meg csak annyi lenne a problémám, hogy havi szinten szerelni kell őket.. Vagy tévedek?

    Előre is köszönöm szépen válaszát

    Üdvözlettel,

    Patrik

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Első nagymotor, lóerővel és kezességgel

    március 20., 07:42 Módosítva: 2018-04-05 07:05
    94

    Tisztelt Nepperűző!

    Első nagymotorom vásárlása előtt állok, és ugyan lehet, hogy nem a legköltséghatékonyabb időszakot választottam - hiszen nyakunkon a szezonkezdés - de így jött ki a lépés... Célzottan sportosabb naked kategóriára lőnék. Szívem jelenleg a CB600F (ráncfelvarrott, fordított telós 2005-2006-os évjáratú),Z750 (első gen.) esetleg SV650 irányába húz, árban pedig a 800-900e közét céloznám meg (nem lenne baj, ha a felsőbb árhatár már akár az átírást is tartalmazná). Lényeg a lényeg, hogy millió alatt megússzam teljes névre írással és papírozással együtt. 180 centis magasságomhoz nem éppen egy óriási távokat végigülő túrázóra, hanem inkább egy teljesen átlagos felhasználásra gondolok. Város, országút, kisebb túrák és melóba röcögés, élménymotorozás. Fontos, hogy kalkulációimat követve 3-5 évre terveznék vele, hogy kicsit bejárassam magam az álmaimat megtestesítő Street Triple 675 előtt (az első generáció nagy favoritom). Tehát leendő kiszemeltemben legyen némi plusz, amit nem fogok megunni egy év után, de mégis kezes, hibáimat jól toleráló csupasz, szerethető kis gyöngyszem legyen (a hően áhított 675 váltásánál igenis könnyezzem meg és peregjen le előttem az együtt töltött idő.

    A tavaly megszerzett jogosítványomnál a vizsgáig egy ZR7 volt a társam, aki ugyan rendben volt, de nem nőtt a szívemhez (főként az 5 gang és a csillapíthatatlan szomja miatt).

    Összegezve tehát, segítségét kérném, hogy milyen naked-et válasszak, ami igényeimet kielégíthetné és hű társam lehetne a motoros szezonban és amiben ugyan, ha kell benne van a bugi, de mégis kezes és elnéző velem és hibáimmal szemben. (+1: terveim szerint szökőévente azért egyszer - értsd: évente 1-2 alkalommal - pálya nyílt napokra is kilátogatnék vele.

    Amennyiben bővítené a palettát, feel free, de örülnék, ha kevesebb motort kellene meglátogatnom. Illetve ide kapcsolódóan: érdemes több típust kipróbálni? Esetleg ha küllemre a hozzám legközelebb állóra felülve - más típusokkal való összehasonlítás nélkül - úgy érzem megjöttem ne tétovázzak tovább?

    Köszönöm a segítséget!

    Üdv,

    Attila

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Mi lehet a baj egy húszéves angollal?

    március 14., 09:09 Módosítva: 2018-04-05 07:05
    22

    Tisztelt Nepperűző!

    Az lenne a kérdésem, hogy megéri-e Triumph Trophy 900-at vásárolni?

    1998-as évjáratról van szó, viszonylag kevés kilométerrel. Magyar motorról van szó, tehát érvényes forgalmija és szervizkönyve van.

    Nézegettem fórumokat több nyelven is, többnyire azt írták, megbízható motor. Alkatrészügyelig pedig szinte minden japán benne, így ha valami elromlik, sem lehetne nagy gond.

    Vagy nem így van?

    Előre is köszönöm!

    Üdv!

    András

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Hogyan vegyen robogót, aki egyáltalán nem ért hozzá?

    március 9., 13:48 Módosítva: 2018-03-28 06:58
    61

    Tisztelt Totalbike!

    26 éves vagyok, van saját autóm, de a munkába járáshoz (30 km város és országút, tömegközlekedés nem megoldott) szeretnék egy robogót vásárolni. Hiába keresgéltem, nem találtam azonban érdemi információt arról, hogy újat vagy használtat érdemes beszerezni. Olyan 350-400 ezer forintot tudok rászánni, ebben a kategóriában újat szinte csak Motowellből találni, amiről vegyes véleményeket olvastam. 

    Használt motoroktól félek egy kicsit, mivel nem értek hozzájuk, azt sem tudom. mit kellene megnézni egy használt robogón a gumikon és egyéb szemmel látható dolgokon kívül, ráadásul robogót életemben egyszer vezettem, egy SR50-es Apriliát körülbelül 5 méterig.

    A cél az lenne, hogy minél kevesebb pénzből eljussak a munkahelyemre, és ne kelljen egyfolytában szerelőhöz járkálni.

    Tudnak olyan robogót ajánlani ami megfelel a fenti kritériumoknak, és nyugodt szívvel megvásárolhatom?

    Köszönöm a válaszukat!

    Dániel

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Tényleg erős motorból mi az, ami olcsón vehető?

    március 8., 10:36 Módosítva: 2018-03-28 06:58
    40

    Tisztelt Nepperűző!

    Jelenleg egy Suzuki GSX600F, 95-ös évjáratú motor elégedett gazdája vagyok. Most viszont váltani szeretnék, feljebb. Túrázásra szoktam a motort használni, testvéremékkel minden évben szoktunk egy nagyobb túrázós hétvégét megejteni, nekik egy SV1000S-ük van (amitől néha lemaradok). Vannak kiszemeltek az utódot illetően, csak némi útbaigazításra volna szükségem. Ami fontos lenne a jó szélvédelmen kívül, az a (jelenlegi megbízhatóságon kívül) a kényelem. Mire Egerből leérek Siófokra, ahonnan a túra indul, hát... nem olyan kényelmes a jelenlegi paripa.

    Szóval a kiszemeltek:

    Honda CBR1100XX, Honda VFR800 (túrakormánnyal csakis), Honda CBF1000, Yamaha FZS1000, Kawasaki ZZR1200, Suzuki GSF1250S Bandit, Suzuki Hayabusa. Bármilyen más típust is meghallgatok, a lényeg, hogy japán motor legyen. Legyen jó fék és futómű a paripa alatt - érdekes módon az SV-n brutál fék van az enyémhez képest, viszont, az enyémnek jobb az úthiba-elnyelő képessége és hátul is kényelmesebb... Általában egyedül motorozok, talán ez fontos. A keret 800-1 millió (max. 1,2, ha nagyon indokolt). Mire kell a felsorolt típusoknál odafigyelni a kötelező dolgokon felül? Melyik esetleg ezek közül, amit helyből ki lehet zárni?

    Válaszotokat tisztelettel megköszönöm!

    Tóni

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Mi a Honda CBF600 izgalmas alternatívája?

    március 7., 17:30 Módosítva: 2018-03-22 06:30
    39

    Kedves Nepperűző!

    Feleségem modellváltásban gondolkodik, jelenleg egy kiváló állapotú 2005-ös CBF600 Hondával gurul. Egy kicsit fürgébb, lendületesebb, de mégsem sportmotor jellegű gépet szeretne, amit leginkább túrázásra használna. A célterület Honda, Suzuki, Yamaha lenne. A keret körülbelül 900 000 Ft. Szeretném a cserénél mindenképp figyelembe venni ajánlásod típusok terén.

    Köszönettel:

    Zsolt

    Távolról sincs vége, olvasson még

    Váltás hatszázasról ezresre

    március 1., 16:56 Módosítva: 2018-03-22 06:30
    3

    Kedves Nepperűző!

    Kategóriaváltáson gondolkodom, egy 2005-ös Yamaha FZ6S-ről egy hasonló kategóriás, 1000 köbcentisre. Nagyon szeretem ezt a motort is, de már nagyon megszoktam, kicsit meguntam. Valamint egy olyan motort szeretnék, ami valamivel modernebb, legalább ABS van benne, amiről kicsit szégyellem bevallani, de saját eséseim árán tanultam meg még a kezdetben, hogy mégis jó dolog lehet.

    Amit kinéztem, és főleg a ti cikketek győzött meg az a 2007-től a FZ1-es Yamaha. Ez mind külsőre, mind teljesítményben nagyon tetszik, és a keretemben is van. Valami más modellt ebben a kategóriában tudnál javasolni?

    Keretem max. 1,5 millió, de örülnék, ha 1,2-ből kijönne, és a fennmaradót rákölthetném pár extrára. Álommotorom amúgy a YAMAHA MT-10 SP, szintén a ti cikketek alapján, de az már bőven a keretemen túl esik. Csak azért említettem, hátha tudsz valami régebbit, hasonlót.

    Távolról sincs vége, olvasson még