A nagyon olasz, nagyon megy ismét visszatért.
Szöveges ítélet
100-as MBK Ovettoról átülve.. Hmm.. milyen is az Aprilia? Az Ovetto inkább kénylemesebb és nyugodtabb "lágyabb" volt. Ez inkább egy kemény, nyers, hangos, büdős kényelmetlen, agresszív és rettenetessen gyors .
A motor nem gyári. 70-es alu S6-os henger, Erősített főtengely, Malossi kihajtás,Malossi végáttétel,Malossi Red filter, 17,5 karbi, Gianelli reverse kipufogó. Új Metzeller gumik.
A gép amikor hozzám került kb.1-1,5 hónapig csak hibaelhárítás+rendbehozás volt. Már a próbakörnél meglepő erejű volt. Ami a kb 1-1,5 hónap "feltámasztás" után csak jobb lett. Az órát teljessen kidönti ami a mérő szerint 130-135km/ó.. a valóságba olyan 110 lehet.. Stabil utazó gazdaságossan (már ha létezik olyan) 60-70km/ó de az a világ végéig tudja..
Igazi olasz vas...
1. vagy szerelni kell éppen hogy menjen
2. vagy épp nagyon megy, hogy aztán szerelni kelljen utána.
Ha nem hajtom (max 50-60km/ó) elmegy 4,5-ből. De ha sikerült egy jó hajtóssat motorozni akkor volt már, hogy benyelte a 7,5-et is.. Átlag Bp.-i forgalomban 5,5-tel elmegy.
Egyetlen jelentős de állandó kiadás a sok Castrol RS 2. De megéri, mert a motorhoz nem kellett nyúlni.
Röviden összefoglalva munkábajáráshoz nem javasolnám, max akkor ha gyári állapotú lenne de "örömrobogónak hétvégére " mindenképpen az egyik legjobb lehetőség..
Jelentem azóta (2007-eleje) kipurcantottam a Stage6-ot. 2X kiszakadt a kipufogó tőcsavar. /Olcsóért eladó most a blokk/ :))
Most vas DR van benne. Ez kb 8-10Le. A végsebesség lecsökkent 110-120-ra. Stabil utazó maradt 65-70. Az olaj lecserélődött Catsrol R2-ről Agip Racing szintetikusra.
És kapott két vadi új Metzeler gumit. És valamiért folyton lemeríti az akkut, de sz@rok rá.
Hibalista
- Ékszíj,Akku,Világítás elől,Sebességmérő (sose volt jó). Berugó racsni.+1000nyi apróság mint minden olasz gépen. Pl. A tank már vételnél is vagy 1,5kg homokot tartalmazott.. :))).
- Azóta elfogysztott: Egy blokkot, egy garnítúra görgőt. Egy kipuf. tőmítő gyapotot. 2-3 (NGK) gyertyát.
Ide hordtam szervizbe
Kétszer a Hungária Krt.-on Totipe robogó.Rendessen és korrektül dolgozik,nem úgymint sokan mások. Talán ha picit olcsóbb lenne akkor kaphatna 10-est is.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Az isteni ´Jogmann´ vagy ahogy mások ismerik ´Flockmann´-hoz.. Amit ő megcsinál az legalább rendbe van.. Köszi Tibi...
Kár , hogy 10 pont felett nincs tovább...
Robogószervíz a Fogarasi "folytatásán" a XVI. kerben.A Csömöri u.55-ben.
Korrekt jó munka abszolút nem drágáért.
Blokkcserét is hibátlanul csináltak. Pöcc-röff megy azóta is.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |