Nepperűző

A2-es jogsihoz valami sportosat

Friss jogsihoz szeretnék valami idomosat, de akár a naked is szóba jöhet.

Mindenes robogót városba

Bírnia kell a rossz utakat, és férjen el rajta egy bevásárlás. A száguldás nem érdekel.

Szopóroller az öreg japán motor?

Kéne egy kényelmes cruiser, ami nem is bálna. De mi lesz a megbízhatósággal?

Ingázó célszerszám, legfeljebb 350 ezerből

Napi kétszer húsz kilométer ingázásnál kéne kiváltania az autót.

Meztelen legyen az első

Friss korlátlan jogsi mellé kellene olyan gép, amin 190 centivel is rendesen elférek.

A robogók királyait etetni is kell

Burgman vagy TMax legyen, ha kell a köbcenti? Vagy nézzek valami egyszerűbbet?

Anyunak robogó az agglomerációból bejáráshoz

B-s jogsi mellé valami tartós, praktikus darab, amivel egy bevásárlás is megoldható.

Piaggio Beverly-t, de melyiket?

A 300-as gyenge két fővel túrázni, 400-asból kevés van, az 500-asnak meg rossz a híre.

Nem baj ha ocsmány, csak megbízható legyen

Melyik 125-ös robogó megbízható és tartós 3-400 ezer forint között?

Motordoktor

Hogyan szedjük le a variátort?

A legegyszerűbb megoldás sokszor a legjobb is egyben, nem kell félni tőle.

Nem tölt rendesen a motor. Vagy nem is kell neki rendesen tölteni?

Létezik, hogy nincs visszajelző? És különben is, hát milyen értékek azok, amiket mértem?

Van egy hibátlan motorom, de rossz

Van-e értelme tökéletességre törekedni egy nem új motornál?

Da-da-dadog a V-Strom

Logopédus kell, vagy injektortisztítás?

Férfiasan vált a Bandit, jó ez így?

Nagy eséllyel a kuplung lesz a ludas, de lehet egyéb gond is.

Miért változik egyenetlenül a szelephézag a Guzzin?

Ezt nagyjából bármi okozhatja, de azért lenne egy-két tippem.

A nagy kérdés, amitől robbannak a fórumok: Milyen olajat használjak?

Lelövöm a poént: amit előír a gyártó. A mérnököknél ritkán tudunk okosabbak lenni.

Vettem használtan egy új motort, hogyan járassam be?

Mi a teendő egy egy éves, mindössze 14 kilométert futott motor megvásárlása esetén?

Sport

Quartararo nyert, Bagnaia bukott a német hőségben

A telt házas Sachsenringen jó érzés volt látni a tömeget, ismét kétszázezer ember látogatott ki a hétvégi versenyre. És még a futam sem volt csapnivaló.

Az idei, fekete színű Man TT volt a legnehezebb

Nem mondom, hogy vidám, nem mondom, hogy keserű, inkább pokoli és mennyei egy időben. Összefoglaló a világ legveszélyesebb motorversenyéről.

Kíméletlen időjárás, kíméletlen versenyek, kíméletlen tragédiák

A 2022-es TT továbbra sem a legszebb arcát mutatja, újabb halálesetek és rendkívül változékony időjárás az idei versenyhét legfőbb jellemzője.

Közélet

Nem csak a kilométerek mennek visszafelé, hanem az üzemóra is

Itt az időutazás bizonyítéka. Vagy csak egy szimpla csalásé.

IFÁ-nak néz ki, de nem az

Csak egy hozzá nem értő nézhet IFÁ.nak egy Skoda 706 RT-t. Én elkövettem a hibát.

Nem véletlenül repülnek rá a törvényalkotók a motorosokra

Olvasónk Münchenben botlott egy elég kontraproduktív motoros tüntetésbe.

Szénszál: problémák, érdekességek, újrahasznosítás

Tudtad, hogy a BMW kantinjában szénszálas tálcáról esznek a dolgozók?

Mennyit számít karbonnál a szálak minősége?

Spoiler: többet, mint gondoltam.