A Kymco Agility egy remek, szupertartós igásló, de ebben az esetben mást is figyelembe kell venni.
Negyven feletti kezdő élvezetes és szép motort keres. Mázlija van, mert rengeteg ilyen létezik.
Kellemes, megbízható, nyugodt nakedet keresek, 1,5 millióig. Érdemes japánon kívül mást is nézni?
Spoiler: biztonság terén az Alpinestars, a Dainese és a Held is megfelelt a teszten. Más fog dönteni.
Kezdjük egy jótanáccsal: ha most hallasz róla először, ne vágj bele otthon!
Okozhat-e műszaki gondot, ha terepezéshez így lövöm ki a blokkolásgátlót?
Ha tényleg jó és megbízható kell, érdemes tovább spórolnod.
Ebben az esetben fokozottan igaz, hogy az egyszerűbb jobb.
Miért jobb a szénkefe nélküli motor? Üssön vagy fúrjon? 12V vagy 18V-os legyen? Eleve, mire valók?
Az irány pedig jó, a TB24-re mi is így készülünk.
Aprilia SRV850, TMAX vagy NC750D? Legyen erős, megbízható és a fenntartása ne legyen egy vagyon.
Hengercsere és szelephézag beállítás után miért tűnt el úgy az alapjárat, mintha sose lett volna?
kb. 400-450 körül mi az, ami bírja az autópályát és a hegyvidéket is?
Hogyan lehet egy befecskendezős motor üzemanyagrendszerét kitisztítani?
Huszonkét évbe telt, míg a technológia leszivárgott az autóktól a motorokig. Az ABS-nek ugyanerre tíz év elég volt.
Kawasaki Z750, Yamaha FZ6, Kawasaki ER-6 vagy Yamaha MT-07.
Lehetőleg V2-es, ami megbízható, kényelmes és a terepet is bírja.