Spoiler: biztonság terén az Alpinestars, a Dainese és a Held is megfelelt a teszten. Más fog dönteni.
Kezdjük egy jótanáccsal: ha most hallasz róla először, ne vágj bele otthon!
Okozhat-e műszaki gondot, ha terepezéshez így lövöm ki a blokkolásgátlót?
Ha tényleg jó és megbízható kell, érdemes tovább spórolnod.
Ebben az esetben fokozottan igaz, hogy az egyszerűbb jobb.
Miért jobb a szénkefe nélküli motor? Üssön vagy fúrjon? 12V vagy 18V-os legyen? Eleve, mire valók?
Az irány pedig jó, a TB24-re mi is így készülünk.
Aprilia SRV850, TMAX vagy NC750D? Legyen erős, megbízható és a fenntartása ne legyen egy vagyon.
Hengercsere és szelephézag beállítás után miért tűnt el úgy az alapjárat, mintha sose lett volna?
kb. 400-450 körül mi az, ami bírja az autópályát és a hegyvidéket is?
Hogyan lehet egy befecskendezős motor üzemanyagrendszerét kitisztítani?
Huszonkét évbe telt, míg a technológia leszivárgott az autóktól a motorokig. Az ABS-nek ugyanerre tíz év elég volt.
Kawasaki Z750, Yamaha FZ6, Kawasaki ER-6 vagy Yamaha MT-07.
Lehetőleg V2-es, ami megbízható, kényelmes és a terepet is bírja.
A Kawasaki ER-6 blokkos Paton S1 stílusos retró motornak tűnhet, de a Man TT-n verhetetlen.
Az első vagy a második generáció a tuti? Megéri a második a jelentős felárat?
Első tipp: ne vedd, drága és a sok a macera lesz. Második tipp: ha ezt el tudod fogadni, akkor vegyél.
Rossz hír: nem tudsz biztosra menni. De van pár támpont, hogy melyik lesz jó neked.
A használtak alig olcsóbbak a vatta újnál, melyiket érdemes venni?
A Malaguti jobban tetszik, de félek, hogy nem lesz hozzá alkatrész.
Az szárnyak az új sláger. De mire ez a nagy felhajtás... bocsánat, leszorítóerő?