A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sportcity 200 2004 (198)

Sportcity 200 2004 (198) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A város királya

Szöveges ítélet

Előtte is voltak motorjaim, de elhatároztam, kell egy új.
Mivel szinte csak városban illetve elővárosban használom ezért esett rá a választás.
Kissé drágának hatott, sőt még mindig annak hat az ára. Sokan kérdezték: ” Ennyiért egy robogót? Miért nem vettél valami Japán utcai…” Itt nem írom tovább, mert nem akarok senkit sem megsérteni , de a motorkerékpár az Európában készül, a robogó meg Olaszországban. Kinéztem, megtetszett, megvettem sötétszürke színben. Első pillanattól tetszett persze senki se felejtse el, hogy robogóról van szó nem egy Ducati 916 Sp-ről.
Ezeket ha elfogadjuk akkor a 200 ccm a városban bőven elég 40- 100 ig nagyon fürge aztán kezd elfogyni és 120-nál vége van, de talán elég is egy városi robogótól. Egy tank benzin 180-200 km utazásra jó. A nagy kereke és a futóműve pont Budapestre való persze mindenbe nem kell belemenni, hisz nem egy KTM EXC. Szép olasz ennyi. Megvan még és nem is akarom eladni.

Hibalista

- Igaziból minden jó rajta. Egyszer a plexi letört mivel eldőlt állás közben :) 9.000 Ft a gyári

Ide hordtam szervizbe

Dunakeszire az Apriliába mivel ha máshol adom le akkor is oda viszik és ott meg is lehet várni és van melegszendvics a büfében:) kb 1,5- 2 óra a munka (kötelező karbantartás)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25