A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sportcity 200 2004 (198)

Sportcity 200 2004 (198) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A városi elegáns vagány

Szöveges ítélet

Ülés alatti tároló rekesz szükös.

Hibalista

- Sokkat böngésztem a robogó hírdetéseket és terveimben egy Aprilia Leonardó 150 ST szerepelt. Több motort megnéztem és kipróbáltam, de nem találtam olyat amely műszakilag- és esztétikailag megfelelt volna az elvárásaimnak. Váratlanul találtam rá az interneten egy 2005-ös Sportcityre. Forma világát tekintve szerintem a tervezők a Leonardo és Scarabeo tulajdonságait próbálták meg ötvözni a sportos és egyben elegáns robogóban. A próbakör első méterein gyorsan meggyőzött arról, hogy azon képességekkel bír amit én elvárok egy városi robogótól. Keskeny kaszni, robbanékony nyomatékos és egyben gazdaságos motor. Hidegen még kissé zajosan jár a piaggio fejlesztésű minarelli blokk, de gyorsan eléri az üzemi hőfokot és akkor elcsendesedik. Napi munkába járáshoz használom és hibátlanul teszi a dolgát. A "15"-ös kerék tökéletesen elnyeli azt úthibákat. A tárcsafékek elől és hátul hatékonyan teljesítenek. Az ülés alatti tároló kicsi, nem fér bele egy robogó sisak, a hátsó gyári Givi doboz viszont már kellő helyet biztosít, az első kesztyűtartóban napszemüveg és az oikmányok férnek el, valamint egy mobiltelefon, amit szivargyújtóról tudunk tölteni. Összegezve megállapítható, hogy ár-érték arányt- , fenntartási- és gazdaságossági (3 L/100 km) szempontokat tekintve jó választásnak tűnik a Spotcity.
- Meggyőződésem, hogy egyre többet lehet majd belőle látni a magyar utakon.

Ide hordtam szervizbe

Nem vittem még szervízbe !

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 6500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25