A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Tuono 125 2002 (125)

Tuono 125 2002 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amitől ismét magam vagyok

Szöveges ítélet

2 Hayabusa után ültem át rá. Konstans 200 felett száguldoztam,nem vonzott többé a folyamatos nyelezés,olyat akartam választani amivel 200 alatt is élményszámba megy a kevéske szabadidőm lemotorozása.Több Ducati modell átgondolása-tesztmotorozása után döntöttem az Aprilia mellett.A Tuono,nekem ugyanazt az olasz fék-gáz -futómű szuperséget adja,de egy jóval megbízhatóbb és alacsonyabb fenntartási költségű osztrák blokkal.
Gyakorlatilag az jár róla a fejemben, hogy egy olyan Ducati killer, ami streetfighterré van gyárilag alakítva!Első tesztúton egyből szerelmesek lettünk egymásba. éreztem hogy teljesen más mint az előző gixxereim, és az egyébként imádott Hayabusáim.
Gyárilag jó gumik,radiális, egyujjas azonnalszuper fékek fémfékcsövezve, és adagolható hidraulikus áttétellel.Ez a motor kérem át van dolgozva-minden tervezetten igényes...Lelke van.
Csodaszép apró mart kidolgozott részlet,gyönyörű hegesztések...Kényelmes üléspozicioval.Hozzájár az Akrapovics szett, sajnos még a bejáratás alatt vagyok,nem tehettem fel.
1 hét, 600 km, és nagyon szeretem.
15 év mocizás után azt hiszem visszakanyarodok a valós énemhez: egy igazi kemény és kényelmes választás.
Csak ajánlani tudom.

Hibalista

- Eddig semmi , hisz vadi újan vettem 1 hónapja.

Ide hordtam szervizbe

Natix Kecskemét, korrektek , versenytapasztalatokkal a Rotax V2 vel.Kicsit faggatózni kellett, de fasza gyerekek.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25