A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 Ditech 2000 (50)

Sr 50 Ditech 2000 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az ördög maga

Szöveges ítélet

Először is, mivel a listában nem szerepelt az Aprilia SR 50 Lc típus ezért kénytelen voltam di-tech - ként írni ezt a népítéletet, de amúgy a fennt említett gép van a birtokomban!
Hát kezdeném a külső vonásokkal: az a helyzet hogy alaposan körül jártam a robogókat a piacon mielőtt megvettem ezt a csodát:) és kinézetre maximálisan ez vitte a prímet! (esetleg egy aerox jöhett volna szóba de inkább mégsem:) Ami megfogott benne az az ízig vérig sportosság! Nem utolsó sorban az Aprilia RSV szerű orra tehet róla, és a sportosan kivitelezett hátsó idom, amit szintén az RSV-től nyúlt le az "öcsike":)
Azt hiszem ide venném még a praktikusan kialakított félig digitális félig analóg műszerfalat is, ami szintén eléggé lenyűgöző.Megtaláljuk rajta az analóg km órát, és a digitális órát, digit üzemanyag kijelzést, digit hűtővíz hőmérséklet visszajelzést, és különböző üzemmódok közül választhatunk még aszerint hogy mit szeretnénk a kijelzőn látni. Ilyen az aktuálisan megtett km (amit nullázhatunk bármikor) az össz km és az akkumulátor töltését is láthatjuk (tizedes pontossággal:) .
Az ülés alatti hely elég tágas, ha pakolászni akarunk benne de egy nagyobb zárt sisak már csak szűkösen vagy nem fér el benne. Rendelkezik egy ülésbe beépített kis kesztyűtartóval is ami szintén elég praktikus én gyakran használom kisebb dolgok tárolására.Megtalálható továbbá rajta a szokások Tesco-s szatyor tartó is.
Ennyit kívülről!A motor: hát azt kell hogy mondjam kategóriájában az egyik legerősebb motor, sőt talán a di-tech változat az erősebb nála.Amikor a szokványos 4 lóerő után megláttam a 6,5 LE-t a műszaki leírásában, rögtön felkaptam a fejem:)
A folytással alattam(75Kg) olyan 50-55 öt ment, de ahogy kivették belőle, sokkal jobb gyorsulás és egy 80-85ös végsebesség jellemezte. A lámpáknál megállja a helyét az autókkal szemben még így tuning mentesen is. A futóműve elég sportosra van hangolva, de bírja a magyar utakat, nem akar leszakadni a vesém egy jó kis göröngyös úton sem. A kanyar tulajdonságai nagyon jók, mindenki néz hogy úgy döntögetem mint egy nagy mocit:) nagyon jól lehet városban vele rodeózni.
Ha meg kell állni vele az sem gond mert a 2 tárcsafék nagyon jól dolgozik, finoman lehet adagolni, és a hatásfoka is teljesen korrekt!Érdekes hogy a nagyobb teste miatt gyakran kérdezik hogy milyen a moci 80as vagy esetleg 125-ös? Alig hiszik el hogy ez "csak" egy ötvenes.
Negatívumként, talán annyit hogy fogyaszthatna kicsit kevesebbet(bár elég tempósan közlekedek vele) de 5literből olyan 135 km-t megy (3,7 es fogyasztás)
Összegzés képpen talán annyit hogy egy nagyon sportos, rugalmas városi robogó, amivel nem egy ember tekintetét tapasztod magadra ha rodeózol a városban, és ha dilemmázna bárki is hogy a karburátoros-t (sr50 lc) vagy az injektorost (ditech) vegye meg inkább a karbisat ajánlom, nekem is ezt ajánlották a kereskedől annak ellenére hogy a másik modell a drágább!!! Igaz hogy a ditech kevesebbet eszik és jobban megy, de ha egyszer elromlik....
Valamint a karbisat tuningolni is könnyebb, és olcsóbb, bizonyos szintig!Nem egy ditech gazdával beszéltem és Ők is hasonló véleményen vannak.Ja és majd elfelejtettem, a motorra 5 ÉV garancia van !!!! Egy gyártó sem ad ennyit a motorokra!

Hibalista

- még semmi:), csak kötelező szervíz volt.

Ide hordtam szervizbe

Motoverzum Debrecen Aprilia márkaszervíz

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25