A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sportcity 125 2004 (124)

Sportcity 125 2004 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Azért az Apriliánál tudnak valamit..

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném, hogy nekem egy Aprilia Sportcity ONE 4T 50ccm típusú motorom van, csak ez sajnos nem volt benne a választási listában!

Szóval a motorról...

Tavaly novemberben vettem a motort, előtte nem nagyon motoroztam. (Kipróbálás szintjén mentem több márkával)
A bejáratáson viszonylag gyorsan túlestem, 750 kilométernél vették ki a folytást, és az volt az első szervíz is egyben.

Én teljesen meg vagyok elégedve a motorral, megbízható, kényelmes, igaz nem ugrik úgy, mint egy kétütemű, de akinek a gyorsulás a cél, az vegye ebből a modellből a kétütemű változatot. Nekem a célom az volt, hogy megbízható tartós legyen, nagy szervízintervallumokkal, (nagyobb mint a kétütemeknél)

Mostanra 1200 km van benne, napi szinten használom, jól bírja hosszabb távokat, nagyobb emelkedőkön azért visszábbesik a sebesség, de nem jelentősen. Egyenes úton 70-el simán lehet vele menni.

Egyetlen negatívum, amit nem tudtak orvosolni a szervízbe, az az üzemanyag szint jelző, ugyanis egy tankkal olyan 280 kilométert lehet menni, de 160 után már azt mutatja, hogy teljesen üres. Ez állítólag gyári hiba, de ezt könnyen lehet orvosolni, pl. én mindig 250 kilométerenként tankolok, így jól nyomon követhető.
A fogyasztás pedig ténylegesen 2,5 liter!

Mindent összevetve teljesen meg vagyok elégedve a motorral, és remélem ez a vélemény később sem fog változni!

Hibalista

- Nem romlott el rajta még semmi, az üzemanyag- jelző csal, de állítólag ez gyári hiba

Ide hordtam szervizbe

Mille Motor Dunakeszi

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25