A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Scarabeo 100 1999 (96)

Scarabeo 100 1999 (96) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bendzsó a guruló fotel

Szöveges ítélet

2002-es modell négyütemű 100 cm2-is, már használtan vettem 2007 nyarán, majd egész októberig ezzel közlekedtem, aztán lefagytam róla. Az ára 200 ezerért elfogadható volt, később megtudtam, hogy robogóba a 20 000 km nem ugyanazt jelenti, mint autóba – most már én is beletettem 3000 km-t, tehát nem egy friss darab. Indulásnál az első 5 percben nem igazán adja le az ereje javát hiába melegítem 1-2 percig, ezért hegynek felfele elindulok és 10-zel megyek, ami azért gáz. Meglepetésként ért hogy most március közepén elővettem a tárolóból és simán indult (nem rossz majd fél éves állás után).
Alapvetően jó kis robogó, nem egy erőművész, de városon belül többé-kevésbé lehet vele tartani a ritmust (a legtöbb olyan 100-110 km/h körül volt, amit mentem vele, de akkor már nem volt túl biztonságos 70-80 km/h-val még tűrhető). El lehet férni a sorok között, lámpától szinte biztos az első hely, városi közlekedésre tuti, de mivel dimbes-dombos budai felén élek a városnak, ide azért már nem elég az ereje (82 kg vagyok + bukó + egyebek) hegynek felfelé már inkább feltartom a sort. A gumikat szélesebbre cseréltem, így a villamos sínben sem akadok el többet, ez szintén jó, ülés marha kényelmes, akár egy fotel, ez is tetszik. Szélvédelem nem igazán van, a lábnak esetleg ha jól összeszorítom a térdeimet.
Vettem rá dobozt, meg a kesztyűtartóba is sok minden elfér, sztem ilyen szempontból rendben van. Az ereje azonban nekem nem elég, hegyen nem tudom tartani a ritmust a kocsikkal, de aki síkságon lakik az élvezheti, oda tökéletes!

Hibalista

- Magától semmi, karamboltól 1-2 dolog letört

Ide hordtam szervizbe

Kék hold SE KFT.
1037 Budapest, Bécsi út 298

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 19300
Megbízhatóság (7) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25