A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

Pegaso Cube 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csinos fos

Szöveges ítélet

300.000 Ft körül kerestem használható motort. Ez a Pegaso első olasz (hölgy) tulajtól lett véve, valóban szép állapotú motor, bal tankidomon volt egy nagyobb karc, ennyi. A formaterv is ok, bár a fejidom lehetne nagyobb.
Amúgy nagymotoros mércével egy ganaj. Elöl viszonylag feszes, rázós, hátul alulcsillapított, motorja rázkódik, mint egy versenyenduro, sőt.. Nagy egyhengeres, de egy régi XT600 nem rázott ennyire, ráadásul a Pegaso-t még forgatni is kell, miközben az az érzésem, h nah, még ezer fordulat és szétesik..
Első fék egész jó, bár markolni kell rendesen, a hátsó hamar blokkol.
Még enyhe terepen is felejtős a motor, szóval, aki olyan céllal keresgél, h néha az erdőt is megkerülné vele, el is felejtheti.
Utazója 100-120 (utas csomaggal, ill. szóló), fogyasztás átlagban bő 6 liter, szóval nem is takarékos a maga műfajában (sem).
Legdrágább típushibája a szabadonfutó, javítása 35-100 ezer forint, attól függően, mennyire vagy lusta/szerencsétlen/laikus.
Szóval inkább egy öreg(ebb) XT600 vagy egy Transalp, attól függ, mi a cél, de ennek nem érdemes elcsábulni..

Hibalista

- Bő 2 hónap és 900 km alatt? Semmi..

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 25874
Megbízhatóság (7) Vezetett km 910
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? XT600 E (de volt Bandit 1200 is) Következő motorja? GSF 1200 S
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25