A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 Ditech 2000 (50)

Sr 50 Ditech 2000 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

DI-TECH ELŐFORDUL A GEBASZ DE AKI AKAR AZ TUD

Szöveges ítélet

Szeva nekem volt di-tech aprilia 3db is és alapvetően jo motornak itélem meg!Az első egy scarabeo di-tech volt ami makulátlan motor volt kivül belül tip-top állapotban 2002-es évjáratban!Ezzel semmi gond nem volt,és mindig pöcc röff volt!Ezután vettem első sr di-tech emet ami már nem volt ennyire jo,indult de félgázon mindig dadogott és nem forgott ki,mire átnéztem és elvolt szakadva egy vezeték a 2-ből az injektor jeladón!Össze forrasztottam és jo lett a következő problémáig,ami a folyamatos durrogás lett időnkénti torpanásokkal,ami csak teljes gázon hagyott alább!Ha sokat mentem fojamatos félgázon és odahuztam neki csumán akkor torpant olyat majdnem előre estem a kormányon,majd később egyre rosszabul indult és mikor rávettem magam,hogy eladom jött az első vevő nem tudtam elinditani neki!Ezután szétszedtem és henger tropa volt,megfurattam uj dugó,tömités, csapágy és ami kellett bele,igy jó lett és indult is tökéletesen valamint még használltam egy nyarat és nem bántam meg mert amugy meg szerelgetni szeretek,és sztem komoly gondja nem volt! Na de most van a bibi mert vettem egy másik ilyen di-tech et aránylag olcsón és ezzel nem birok mit kezdeni,hidegen nem tudom elinditani csak sokadik szellőztetésre,mert beköpi a gyertyát.Ha beindul és bemelegitem akkor jo és indul de nem merek elmenni hosszabb utra meg melozni mert ha kihül gáz van!mindig fekete a gyertya nem özbarna,semmi hiba jel a lámpáján,komresszorra gyanakszom és nyomásszabályozo szelepre,nagy hibálya ennek sem lehet mert betudom inditani azért!De tudom,hogy a szervizekben lehuznak és nem minden esetben lesz jo a motor valamint hallottam olyat aki 100000ft-ot fizetett és 2hétig volt jo a motor!Ezért veszek egy kompresszorfelujitó szettet és szerzek egy uj nyomáshatárolo szelepet majd ha ezekután sem lesz jo,akkor van egy mentő öv még ajánlom mindenkinek,a malossi gyárt egy elektronikát di-tech hez és más injektoros motorokhoz (peugeot,piaggio) amivel át lehet alakitani injektorosról karbisra és csak egy karbi meg egy sima karbis hangerfej kell pluszba hozzá,valamint teljeskörü utmutatót adnak hozzá! Az ára 61.000.- az elektronikának amit 5nap alatt meghoznak,karbit 8 ért lehet venni 17,5-öst ujat,és hengerfejet szintén ujat adnak polcról 3000 ért! Így az egész benntvan 72.000.- ben ami ugye nem 100.000.- és lesz egy teljesértékü karbis gépünk ami többet eszik de megbizható!!! Ezután nem hogy nem lesz többet di-tech em de lehet még veszek is olcsó pénzért üzemképtelent és ha még fiatal is talán esetleg factory-t fogok ki még jól is járok! És nem huzott le egy szerviz sem lóvéval! MEGGONDOLANDÓ! Esetleg vállalom hasonló problémák orvoslását ilyen elektronikával amit kedvezménnyel szerzek be és beépitését kivitelezését vállalom,szállitással is.Hivj ha kilátástalan a dolog! tel:06209364333

Hibalista

- kompresszor,gumicsövek-benzincsövek,nyomásszabályozoszelep,injektortömitőgyürük,

Ide hordtam szervizbe

hordtam volna ha tudtak volna vmit csinállni vele,de nem nagyon tudtak mert az ellenőrző lámpa mindig üzemkész állapotot jelzett a müszerfalban!Így csak kisérletezgettek mert a mehanikus alkatrészek mint pl:kompresszor jo volt szerintük!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Második szervizből már egy együtt érző szerelő adott telón tippeket,támpontokat,a motor előforduló hibáiról amit otthon is megtudok nézni igy probálltam magam csinállni!

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25