A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Rsv 1000 R Factory 2003 (998)

Rsv 1000 R Factory 2003 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Diavolo Oro

Szöveges ítélet

Több mint 10 év kihagyás után végre sikerült venni 1 motort. Német model volt a cél, de nem bántam meg a cserét. Vonzott az árkedvezmény, a garancia és mindenképpen 2 hengerest szerettem volna.
Nyáron vettem. Péntek du-i átvétel, gyors család látogatás majd másnap 750Km bejáratás címszó alatt. Kemény volt. Mindenhol megnézték és ez jó érzéssel töltött el. Este hullafáradtan irány az ágy. Másnap még 250Km bejáratás. Este 1 félhalott motoros volt a tulaj :-). De élvezte a helyzetet.
Hétfő reggel irány a szervíz. 2db. ajándék AKRAPOVIC fel, stb. Keszin elektronika utánhangolás.
Kedd reggel indulás 1 hátival. Irány Rostock, a kikötő. Végig szépen "zenélt". Újra megtapasztaltam a külföldi üzemanyagok jobb minőségét. (Azért volt rosszabb is mint Mo-n! Kék színű nálunk is ismert kútnál.) A kikötőbe érve viszont le levegősödött a kuplung. Konstrukciós hiba :-( Nagyobb bajt nem okozott, csak nem lehetett üresbe váltani álló helyzetben. Márkaszervízben kb.:10 perc alatt rendbehozták ingyen.
Szerintem jól kezelhető kezes "állat". Nagyon érzékenyen reagál a gázadásra, kellemesen követi az íveket kanyarban és szerintem kellemesen vezethető, de csak is ésszel. Két személlyel is jó, legalább is családom és eddigi utasaim is élvezték.
Nagyon vigyázok, mivel erősen emelgeti hirtelen gázadásra az elejét. Miután megszokom, már biztos élvezetes lesz. A fékhatás számomra szuper! A váltó hibátlanul és pontosan kapcsolható. A futómű beállítás már profizmust igényel. Mindent minden irányba hangolhatunk, találd meg a sajátod!
Sajnos Mo-n nagyon erős ellenérzések vannak az olasz motorok és technikák irányába. Szerintem szépek, jó dizájnerek rajzolják a vasakat. Élet van bennük. És nem csak 1-2 év garancia! Mindenhol nagyon megnézik és tetszésüket fejezik ki. A hangjuk, bármelyiké, simán veri szerintem a visító és ordító japánokét. Nem alázni akarom őket, hiszen szuperjók azok is. Kinek a pap, kinek a papné, nekem speciál a ...
Szóval remélem, hogy megbecsültek lesznek és előítélet nélkül fogják mondataikat hangoztatni az emberek. Talmán sok múlik most.
És végül: rendkívűl jó érzéssel töltött el 1 levél. A gyárból jött és 1 chip-kártyát tartalmazott a nevemmel. Szervízhez, stb. Kaptatok már ilyet japánból vagy németországból? :-))

Eltelt 1 kis idő, belement még pár ezer Km.
Meghibásodás semmi, kivéve a szokásos kuplung, melyhez csatlakozott a hátsó fék is. A levegősödést megoldani senki nem tudja, marad a rendszeres légtelenítés.
1telószimmering is cserés lett, és 1 bilincset is cserélni kellett a vízcsövön.
Mindenhol megnézik, tetszik az embereknek.
Nem bántam meg a megvásárlását.

Hibalista

- Tengelykapcsoló légtelenítés

Ide hordtam szervizbe

KARASNA
Csiki-Bege
Suomi APRILIA

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25