A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 1992 (50)

Sr 50 1992 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ezüst ördög!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szöveges ítélet

A nyár elején vettem ezt a vadállatot egy kicsit leharcolt állapotban. A külsejével nem volt probléma csak a motorja volt megkopva. De még igy kopottan is tudta a 95km/h- óra szerint. Azóta megcsináltattam kicserélve mindent (dugó, gyürü, szij, görgö, stb) amugy 70cm3-is lett az 50-helyett. A kipufogótól eltkintve full tuning és még sokba sem került. Japán dugó, gyürü. csúcs karbi. Az egészet sikerül 35000-ből kihozni. Most a moci egy igazi állat. A többi rotyogóst simán leveri, pedig azok sem széria mocik. Ugy gyorsul mint ha egy rakéta lenne az ember segge alatt. A vége hivatalosan még nem tudom hol van, (a 120-as órát kiakasztja) mert még nem sikerült autóval leellenőrizni. Az erőnek a hátrány, hogy iszákos a dög. Ha nyugodta járok vele akkor 3,5 körül alakul, ha viszon nyélgázon tartom akkor öblöget rendesen. Dehát valamit-valamiért. Amugy meg vagy elégedva a mocival. A kinézete még most is szépnek mondható, nem nagyon fog rajta az idő. Az üléspozició is jó. A többi robogón olyan érzésem volt mintha sámlin ülnék a térdemtöl nem tudtam a kormányt elforditani. Enéll nincs ilyen problémám. Szép nagy kényelmes motor még két embernek is. Az ülés alatti tároló rendesen pakolhtó sok minden belefér. Amugy mondják rá hogy a sr50-es iszákos fajt, de szerintem nem mindegyik. Mivel eléggé kedvelt tuningalap és sok széthajtott kering a használt piacon nem lehet mindre mondani. Pl: van haverom akinek gyári a mocija semmi piszka ő eljár 1,5l- ből röhögve. Aki tuningolni akarja annak csak azt mondom hajtson rá megéri mert egy igazi vadállatot lehet belöle kihozni.

Hibalista

- Vizfőhokmutató
- Bal indexvisszajelző

Ide hordtam szervizbe

Haver aki hivatalosan motorszerelő.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 800
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25