A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Gulliver 50 (50 cm3)

Gulliver 50 (50 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gulliver utazásai

Szöveges ítélet

2006-ban, 14 évesen, ahogy letettem a jogsit a nyári munkabérből sikerült megvennem. Igen, kicsit fura, hogy ilyen fiatalon ezt választottam, jobban tetszett az SR de arra nem volt pénzem, Dio/Jog páros a 190 cm magasságom miatt nem jöhetett szóba. Nagyon jó árban sikerült elhozni, variátorban minden kicserélve, 1 új gumi és vadi új akksi. Önindító nem működött, de fél évre rá magától megjavult.

Egyből bele szerettem, kényelmes két személlyel is (kár hogy nem szabályos), az ülés alatt hatalmas pakoló rekesz, az ülés mögötti felső elemet le lehet venni és akár egy teniszütő is belefér! Csomagtartóban világítás van más robogón eddig ilyet nem láttam. Lábtartó sík, utazótáska, 3 szatyor és egy rekesz sör simán elfér rajta!

Mivel nem az ülés alatt van a tank, hanem a lábtartó alatt így a súlypontja alacsonyan van, könnyű vele kanyarodni. Úthibákat azért a vastag kerekek miatt megérezni rajta. Fénykorában 75 km/h sebességet hozta, mostanra egy kicsit megfáradt már és nem is kínzom, kellemes utazó 60 km/h tempót hozza. Simán lenyomtam vele napi 120 km-es távot is, földúton, gáton heti rendszerességgel jártam vele. Amíg nem volt autóm télen is ezzel jártam. Első fék nagyon jó, hátsó dobfék kevésbé, de meg lehet vele állni.

Fogyasztása 5 liter körül van dinamikusan vezetve. Hülye gyerek módjára csőgázon közlekedve 7 litert is képes magába szívni. Benzinből csak 98-as feletti jó bele. Amíg lehetett azt kapni az ment bele, most OMW 100-ast kap. 95-östől nem megy, sokat fogyaszt, nagy melegben pedig fulladozik.

Szervizigénye minimális, kétszer hagyott cserben, mindkettő az én bénaságom volt. Egyszer kifogyott a benzin, a másik alkalommal nem húztam meg a gyertyát rendesen ami menet közben kicsavarodott... User error...
Első lengéscsillapítóban kellett szimeringet cserélni vásárlás után fél évvel és a sztendert meghegeszteni. Aztán a kötelező gyertya, levegőszűrő és hajtóműolaj cseréken kívül semmi baja nem volt.
2014-ben ismét nem ment az önindító, variátorban levő dolgok is elfáradtak ekkor vittem először és eddig utoljára szervizbe. Önindítón kívül minden kopó alkatrész volt, anyagár nem drága a fekvő minarelli blokk elég népszerű.
2017-ig ismét hibamentes volt, majd egyszer megmakkant benne az akku. Jó rendben, csere már vagy 5 éves volt került bele egy Yuasa akku. 3 hónap után ez az akku is kuka, itt valami más gond lesz. Persze a fesszabályzó adta meg magát, annak is az a része ami az akksit tölti mert a világítást nem csapta ki. Került bele egy 2000 Ft körüli fesszabályzó ami pont 1 év után megdöglött, szerencsére csak az izzókat verte ki. Napokban pótoltam gyári alkatrésszel.

Nagyon motoszkál a fejemben, hogy le kéne cserélni a 23 éves gépet, meglátszik a kor rajta, de nincs szívem, úgy hozzám nőtt, lehet inkább veszek mellé egy másikat.

Hibalista

- Első lengéscsillapító szimering, önindító, kmóra spirál, feszültség szabályozó, sztender eltört.

Ide hordtam szervizbe

Gyfmotor Békéscsaba

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? SR 50 Factory karbis
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25