A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

Scarabeo 50 (50 cm3) 4T 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hamuból igásló:)

Szöveges ítélet

Eddig csak kétütemű robogóim voltak és meguntam hogy azok elég sokat esznek.
Nagyon jókat hallottam erről a típusról és persze 4 ütemű Piaggio blokk van benne ezért döntöttem mellette.Sajnos én legyalogolt fost vettem, de ezt magamnak köszönhetem.Az előző gazdája azt állította hogy naponta munkába járt vele és karban tartotta, na persze.Első fék csontra elkopva, az akksi nem belevaló hanem fele akkora(gondolom azért nem vett bele mert drága), az egész motor át van fényezve csillogó "disco" ezüstre ami nem baj mert elég jól néz ki, csak nem sikerült visszarakni a burkolatot mert csak a lélek tartja össze és most már sajnos szikszalag is.A hajtás a végletekig el volt kopva a szíj már foszlott, görgők szögletesre kopva, a hajtás rosszul volt összerakva és hiányzott egy alkatrész belőle valamint olaj nem volt a hajtóműben amit azzal hálált meg hogy repülőgép hangot adott ki mert annyira elkopott, ez cserés lett.Nem voltak illúzióim mikor használt motort vásároltam, de elképesztő hogy egyes emberek mennyre igénytelenek.Azon gondolkoztam hogy szerintem simán ennyire igénytelen volt a csóka és azt hitte hogy ez így rendben van és Én(balek) meg simán megvettem ezt a levetett szart.
A hajtást teljesen rendbe rakattam és felújíttattam, szíj, görgők, hajtóműolaj, hiányzó alkatrész pótolva és egyéb tákolások kiiktatva.Még van híja, de egyenlőre ennyire futotta viszont szezonra teljesen kész lesz.

A motor még így lehajszolva s pöcc-röff és teszi a dolgát, nagyon jó itt a városban szaladgálni vele.Apropó szaladgálás: a blokk teljesen gyári állapotában 65 km/h-át tud szélvédővel a 90 kilóm alatt, iszonyat jól kanyarodik, alacsony súlypont a fék pont elég, világítás príma(csak városban használom).Visszatérve a teljesítményre egy élettel teli kétütemű után elég nyugdíjasnak érződik, tolakodás, rajtolás esélytelen, a forgalom ritmusát éppen lehet vele tartani, de ha egy autós töketlenkedik előttem esélyem sincs kikerülni mert mire felébred a motor biztos jönnek szembe vagy egy kanyar, vagy simán elmennek előlem.Persze tudtam hogy nem egy vadászgép ezért már vásárlás előtt néztem hozzá tuning cuccot nagyobb hengert és kiput.Lehet hozzá kapni csak fel kell túrni a netet.Kipuból 4 agy 5 fajta van legalább hengerből viszont csak Polini 80 és 100-as aranyárban vannak kb 60Ft de most karácsonykor akciós 44 000Ft.Szándékosan nem vettem 100-125-ös forgalomba helyezhetőt mert ha rendszám nélkül megfog a rendőr az drága mulatság ezen meg vissza lehet cserélni a hengert 50-re a elküldnek vizsgaállomásra, meg ennek a motorszáma is ötvenes. Legalaábbis ez az én elméletem.Ja igen vettem hozzá egy gyári plexit mert elég hideg van már és nagyon jó ötletnek bizonyult aki plexin gondolkozik vegye meg rá bátran mer nagyon jó dolog.Nekem -2 fokig nagyon jó éppen csak a lábamat éri a szél, de tavasszal leveszem róla mert engem eléggé zavar, de most a praktikum volt a lényeg.Mindent összevetve ha az ember kifog egy jó állapotút nem fog csalódni, tényleg nagyon jó motor.A doboz kötelező mert nincs sisaktartó.Én veszek majd rá egy oldal sztendert is mert elég kínlódás felhúzni mindig a középálványra.Alkatrész van dögivel bontva és újonnan is, bár valaminek elég borsos az ára.

Hibalista

- Mivel az előző gazdája elhanyagolta elég sok minden, de ez nem a motor hbája.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Aerox,Jog Next Zone,Bw's Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25