A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Gulliver 50 1995 (50)

Gulliver 50 1995 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hasznos kis szöcske

Szöveges ítélet

Azért vettem robogót, mert nagyon praktikus, mindennapos használatra is kitűnő, ráadásul ezt még az asszony is el tudja vezetni. Egyébként mostanában többet megy vele, mint én. Neki is nagyon tetszik a szekér. Kicsit nehezen szokta meg, hogy egy kicsit nagytestű (már mint a motor). Maga a vízhűtéses blokk nagyon jó, bár ültem már erősebb robogókon is, de a városi fogyasztása is legalább annyival kevesebb, mint a teljesítménye. Az ülés alatti üreg -bocsánat- gödör nagyon sok mindent elnyel, ha a sisakot nem rakod bele. Ha mégis beletennéd, akkor is marad még bőven hely az apróságoknak. A kesztyűtartójába legfeljebb az irataidat tudod belerakni, mert az csak arra jó. Nagyon kényelmesen elüldögélhetsz rajta, mert a "nyereg" majdnem akkora, mint egy kanapé. A formája nem igazán sportos, de nekem tetszik. Igaz a hátulja eleinte kicsit furcsa volt. A műszerfal szép és informatív. A tükrök is szépek és egész jól használhatóak. Az első fék (tárcsa) nagyon jó, a hátsó (dob) lehetne egy kicsit erősebb is. Ráadásul finom lassításnál hajlamos egy kis nyikorgásra, ami zavaró. Ezt megpróbáltam már kiküszöbölni, de ahogy újból feltükrösödik a dob, újból elkezdi a nótáját. A futómű jó, de a kis méretú kerekek és a viszonylag rövid rugóút miatt gyengébb minőségű úton nagyon ráz. Jelenleg is használjuk a gépet és remélem, hogy még hosszú ideig megbízható partnerünk marad.

Hibalista

- A feszültség szabályzó egyszer megadta magát, minek következtében kapásból három első fényszóróizzót kellett cserélni.
- A vízpumpáját kétszer kellett felújítani.

Ide hordtam szervizbe

Süni szervíz, azaz jómagam. Ebből kifolyólag az osztályzatot nem kell túl komolyan venni.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 1000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25