A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Pegaso 650 Ie 2001 (651)

Pegaso 650 Ie 2001 (651) 

Az ítélet értékelése
3,3(4 db)

(Hűtlen) olasz szerető

Szöveges ítélet

Nem köszön vissza minden sarkon egy ilyen motor. Gyönyörű és igazi élmény vele motorozni. Kényelmes, erős - nekem Ő volt az első nagymotorom, neki köszönhetem, hogy a szenvedélyem lett a motorozás. Állítható hátsó rugózás, gyári oldaldobozok, kényelem minden szinten. Sajnos túl megbízhatatlan (Azóta már egy új láncot is elszaggatott új tulajdonosánál.) Ezért nagyon messzire nem merészkedtem vele. Viszont ha valaki kezdő, az első 1-2 szezonra nyugodtan vegyen ilyet. Nagyon könnyen fordul, kezes, könnyű motor.
Rossz terepen is bátran téphetünk vele (homokbányában is voltam vele.)
Imádtam.

Hibalista

- Először zárlatos volt, nem égett a lámpa - ez még teljesen új korában. Az olaj is folyt belőle az első 10e km-en, de aztán azt megcsinálták. Hamar elromlott a vízpumpa szimering - garanciális csere. Aztán kuplungbowden-szakadás 12e km-nél: 2 hét, míg hozzájutottam egy újhoz. Az injektor-visszajelző lámpa folyamatosan ég, nem baj, de zavaró.
- Egyszer gyertya-problémák miatt nem indult (egyhengeres), a baj csak az, hogy mindössze 2e km volt abban a gyertyában. Szinte új.
- A második tele után az akksi kuka lett, pedig fűtött garázsban volt.
- Majdnem 20e volt benne az első gumicserénél, ekkor viszont hátsó kerék csapágyakat is kellett cserélni. (Nagyon fontos, erre minden márkatárs figyeljen oda!!!!)

Ide hordtam szervizbe

Solymár, egykori Aprilia márkaszervíz.

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

MotorWorld kft
16. kerület, Vajda péter u. azt hiszem (HÉV mentén)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 19800
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25