A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Rsv Mille 1998 (998)

Rsv Mille 1998 (998) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Igazi Superbike, az elérhető álommotor!

Szöveges ítélet

A vassal 2007 nyara óta rójuk együtt az utakat, immáron több mint 30 ezer kilométert letudva közösen. Közel sem egy népmotor, figyelemfelkeltő, emellett nem annyira radikális mint egy Ducati, viszont visszaadja azt az érzést, amit egy igazi Superbiketől elvárhatsz.

Lehet a 128 lóerő ma már nem hangzik soknak, és a termete is nagyobb a jelenlegi divatnál. Az erő azonban bőven elég, csupán a hosszabb egyenesekben érezheted zavarban magad az ezres sornégyek ellen, viszont a nyomaték és a gyorsulás bőven kárpótol ezért. A váz és a felfüggesztés nagyon egyben van, nehéz lenne olyan japán gépet találnod, amely ennyire stabilnak érződik, ebben segít a gyári kormány-lengéscsillapító is. Az újabb sportmotorokhoz képest még kényelmesnek is mondható, minél gyorsabban mész, annál kevésbé fárasztó.

A nyomaték és a motorfék megszokást igényel, hiába van ellátva csúszókuplunggal, bármikor meglepheti a szokatlan sofőrt. Egyáltalán nem egy kezdőmotor, és jól meg kell választanod a hátsó gumiabroncsot. Minél puhább annál jobb! :)

A típushibák amiket említenek egyáltalán nem vészesek. Az indítórelét emlegetik, a legtöbb esetben azonban csak az akkumulátor gyengélkedik, csere vagy töltés és no problem. A hátsó fék levegősödése nálam annyival megoldódott, hogy leszereltem a féknyerget, légtelenítőt a legmagasabb pontra helyezni, s már ki is jött az összes levegő. Három éve hibátlan. Ami nem típushiba, de muszáj megemlítenem, az a hátsó hengerfej, ami azért v2-eseknél előfordul. Hajszálrepedés, elvileg javítható lett volna, de kapott használtat olcsón Angliából. Továbbá kuplungkinyomó-csapágyat kellett cserélni, s pár kopóalkatrészt: gyertyák, láncszett, gumi és olaj.

Fenntartása nem drágább egy keleti konkurensnél, hisz olajcsere is ritkábban van. Utcán járok vele sportosan, a fogyasztás így is tűrhető, átlagban nekem 7 liter körül mozog. Ha majdnem betartod a szabályokat 5,8l, ha csakis nyélgáz akkor 8,5l. Gumikból a hátsó gyorsan kopik ha sietsz, a kemény komponensekkel pedig nehogy megpróbálj hirtelen kigyorsítani!

Mindent összevetve egy stílusos fenevad, aminek ha ráérzel az ízére, nehezen fogsz leszállni róla. Az olasz motorokról hallható tévhitek miatt az ár-érték aránya elképesztően jó, de még így sem fogsz gyakran szembetalálkozni hasonlóval!

Hibalista

- hátsó hengerfej, aku, kuplung-kinyomócsapágy

Ide hordtam szervizbe

fórumokon Pfvariként meglelhető, gyors lelkes, korrekt

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Garelli 125 XR Tiger Következő motorja? Aprilia vagy Ducati
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25