A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Tuareg 125 1990 (123)

Tuareg 125 1990 (123) 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Imádnivaló társ, aki mindenhova elkísért

Szöveges ítélet

Aprilia Tuareg 125 Wind: Imádtam ezt a motort előtte volt Simsonom amit szintén imádtam, aztán egy Honda MTX 125 ő nem nyerte el a tetszésem, aztán a Tuareg! Imádtam hogy nagy, jó a szélvédelme, 26l tank ami sokáig elég, nagy olajtartáj, a motorja kellően erős volt, 7000 fordulaton 100 al ment és ez nekem elég volt mindenhol ezen a fordulaton mentem ha hegy jött ekkor vissza egyet 7000 fordulat és kész, néha persze volt magasabb fordulat is mikor a Mátrában mentünk nagyon jól lehetett dönteni a motort király fékek voltak rajta gyárilag fém fékcsöves volt első keréken is lehet vele könnyen gurulni 90-100 as tempóról már nagyon jót mutatok király volt sajnos egyszer sikerül orra is esni:D!! A motor számomra megbízható volt olajat megadtam neki, tudtam hogy mennyit kell neki kibírni és ha egyszer elfomlik akkor mindent ki kell benne cserélni (persze ezt a hibáknál említett dologra értem)! Sokat "túráztam" akkor egy 150km es kör már nekem túrának számított és nagy motorosnak éreztem magam, szerettem a Tuareget mindent megadott nekem amit egy motortól elvártam órákat birnék róla mesélni és olyan átéléssel hogy az elsó dolga lenne mindenkinek hogy vegyen egy ilyet:D aki szereti a túrát és kezdő! a leghoszabb túrám egy nap alatt 520 km volt! A Tuaregre mindig szerettel gondolok vissza soha nem okozott fejtörést egy imádnivaló motor volt! Mindenkinek ajánlom aki szeret túrázni egy megbízható motorra vágyik ( a motort megbízhatóvá úgy lehet tenni ha van valami ilyen mint nekem volt akkor fogod fejújítasz mindent nem csak egy dugót veszel bele!) meg normális olajjal használod és ennyi!! Ha valakit érdekelnek még dolgok szivesen írok róla címem csibu125@freemail.hu

Hibalista

- A motort teljesen gyári álapotban vettem a két markolaton kívül! Leszaladtam vele 7000 km amikor elősször megált ez nem rossz mivel ki tudja mennyit ment vele az előző gazdája eddig hiba nélkül minden hozzá nem kellett nyúlni. A hiba a hajtókar alsó tűgörgős kosara eltört és végighúzta a henger oldalát dugúnak vége ennyi!! A felújítás úgy történt hogy egy szerelő barátomnál szét a blokk új csapágyak minden hova, új hajtókar az kb 22000, új dugú 23.500 ha jól emlékszem, tömítéskészlet talán egy 10es, új NGK Br10eg gyergya ami elő van írva ezt soha többet nem kellett cserélni,hüvelyezés szigoróan vashüvely ment bele mivel a nikozil drága dolog a másik hogy úgysem cserélgetni senki 10 ezrenkét a dugatyút így meg annak nincs értelme! kb enyi volt a történet aztán össze a motort!Innantól hibátlanul ment 10000km majd a lendkeréken a mágnes széttört és bement az önindítóhoz ezért nem fordította át a motort!A blok oldalát lekaptam vettem hozzá egy használtat, minden motorosbontóban 25000-et mondtak rá faterok valahonnan szerzett 10ért úgyhogy az ment is bele, ekkkor észrevettem hogy a főtengelycsapágy lóg, szét a blokk de nem a csapágy votl tönkremenve hanem a csapágy és blokk között van egy múanyag ez volt elkopva ilyet kellett esztergáltatni és ment továbba motor!ekkor a felújítás óta 10000 km volt és látszódtak a hónolásnyomok a hengerben,ez a castrol R2 nek köszönhető csak azt használtam!Innentől további 2000 km en keresztül nem votl vele gondom és ekkor adtam el!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25