A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sportcity 250 (250)

Sportcity 250 (250) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Itáliai oroszlán

Szöveges ítélet

Elöljáróban annyit, hogy komoly sport, sport-túra motorokról ültem át erre a robógóra. Egy kis testű, de erős robogót szerettem volna, kizárólag városi, autók közötti lavírozásra. Mivel kizárólag japán motorjaim voltak, féltem kicsit az olasz oroszlántól, konkurense volt (nálam) a Honda SH300i-je, de az sokkal drágább volt, és mindenki szerint az Aprilia a szebb. Kipróbálva a Honda szűkebb lábtérrel rendelkezett, nem ment jobban és mint kiderült az is olasz. Szóval megvettem. Ismerkedés gyanánt Pestről Kecskemétre lábon hoztam el és különösebb elgémberedés nélkül kibírtam az utat (ugye bejáratós max. 80-nal mehetett). A végsebessége 120, vagy kicsit felette 95 kilómmal. Még kilencvenről is gyorsul, de itt már azért oda kell figyelni. A szélvédelme megllepően jó, na nincs szélcsend, de a kicsi első plexi teszi a dolgát.
Amit nem szeretek rajta az az első lámpák. Dupla lámpatest van, de csak "félszeműen" világít.
A szervize drága.
A végére hagytam a lényeget! A fékek (gyárilag fémhálós fékcső(!!!!) elképesztően jók. Elöl dupla tárcsa, hátul szimpla és iszonyat mennyire erős és jól érezhető. Példa értékű!
Városban rendkívül dinamikus, remekül fordul. Fogyasztása 3 és 3.5 liter között van.

Hibalista

- Az olajgomba mellett volt egy enyhe olajszivárgás, amit az 1000 km-es szervizen orvosoltak.

Ide hordtam szervizbe

Natix- Kecskemét

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25