A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

Pegaso 650 Cube 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kultúrált közlekedésre kiváló

Szöveges ítélet

Engem elsősorban a kinézete fogott meg. Véleményem szerint a hasonló korú és kategóriájú motorok közül ez a legeltaláltabb formájú masina. Emellett a gyári kipuffogó dobok hangja is remek!
A motorvásárlás előtt kicsit tartottam a magasságától, de méreteihez képest meglepően könnyű, és a hátsó rugóstag állításával megoldható, hogy 173 centimmel is kényelmesen leérjek telitalppal.
Az ülőpozíció kényelmes, szinte lehetetlen elfáradni rajta. Hátul is jó utazni, bár kissé kevés a hely az utas és a vezető között, így gyakoribbak a sisakok összekoccanásai. Kiemelném a visszapillantók hatékonyságát, remekül látni bennük a mögöttes forgalmat.
A rugózása is meggyőző, a kisebb kátyúkat, nyomvályúkat szinte meg sem érezni. Ez persze a kerekek méretének is köszönhető. Lazább terepen is jól lehet vele boldogulni.
Ránézésre nem hinné az ember, hogy milyen könnyen lehet irányítgatni ezt a motort, de lassú és gyors kanyarodásnál is jól végzi a dolgát.
A motor minden körülmények között zavarbaejtően könnyen indul. A váltóval is elégedett vagyok, de visszaváltásoknál igényli a határozottságot. Nem vagyok egy gyorsulgató típus, a fordulatszámot 3000 és 5000 között szoktam tartani. Már ebben a tartományban egyenletesen húz. Az ideális utazósebessége 110 körül van. A fogyasztása nálam még utassal sem ment 5,5 l fölé. Utassal a végsebessége 150 km/h normál (felegyenesedett) üléspozícióban. Nem autópályára találták ki, bár gond nélkül tudja tartani a sebességet, de 5000-res fordulat felett az utasnak már eléggé csiklandozza a talpát a lábtartó.
A fékekkel nem volt gondom. A hátsót meg kell szokni, mert ha jobban rálépünk, könnyen blokkol a kerék a kis tömeg miatt.

Rossz tulajdonságai:
Magas fordulatokon erős a vibráció, ami miatt nem árt alkalmanként ellenőrizni a csavarokat, mert kilazulhatnak.
A világítása meglátásom szerint nem túl jó. Talán másik izzókkal többet lehetne belőle kihozni.

Örülök neki, hogy ezt a típust választottam. Bár semmiben sem emelkedik ki, mindennapi közlekedésre több, mint alkalmas, és öröm vele menni.

Hibalista

- Az olajgomba már amikor megvettem, nem működött, azaz egyáltalán nem is gyulladt ki az olajnyomás-visszajelző lámpa a műszerfalon. Szervízben lehetett volna rendelni 4000 Ft-ért, ehelyett ugyanolyan nyomásértékű, VW-hez való gombát tettem bele, ami 1000 Ft volt, tökéletesen működik. - Töltés problémák voltak. Szerencsére csak a feszültségszabályzó csatlakozói korrodállódtak el. Egy forrasztással megoldódott a probléma. - Valami hanyag szerelés következtében a kipuffogócső kiolvasztotta 3 ponton a légszűrőházat, mivel az nem volt megfelelően rögzítve. Belegondolni sem merek, mióta ment így a motor. Mindenesetre az olajat nem eszi, és füstje sincs, semmilyen rendellenességet nem mutat, úgyhogy eléggé strapabíró gépezet. A problémát némi ragasztással, és egyetlen csavarral ki lehetett küszöbölni.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Honda CBF 500 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25