A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 Ditech 2000 (50)

Sr 50 Ditech 2000 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Malossi cumókkal fasza kis gép!!

Szöveges ítélet

Ez az aprilia sr a legjobb motor!!!Amikor megvettem akkor már régóta ilyet akartam és baráti körben mindenkinek ilyene volt(5db)Amikor sikerült találni 1-et és megvettük jártam vele egy ideig és kiderült szépen lassan hogy valószínű nem csak a burkolat volt összetörve,de nem is lett volna vészes mert semmi olyan baja nem volt,szóval kitartott mellettem!Egy gyári henger volt benne Leo Vince Zx csővel és komplett Malossi varioval,ami lehetett az malosssi volt a blokkban.Nagyon jól ment 90-95. (70es henger nélkül!)!NEM óra szerint!!a gyári órája nagyon csal!!Az enyémbe 120as óra volt.Enni keveset evett és csak a gyújtó gyertyát kellet cserélnem 1x.Ameddig nálam volt ,nagyon jó volt de úgy érzem pont időben adtam el mielőtt kijöttek rajta a problémák.
A körülöttem lévőknek mindekinek a gyertyával kellet szenvedni durrogott,püffögöt,érdekes volt 1hónapot bírt ki a gyertya.Az enyém szerencsére nem csinált ilyet.
Akinek csak ide-oda mászkálni kell a motor annak tökéletes gyárin aki meg szeretne vele valami kezdeni az NE Di-techet tuningoljon és ne hajtsa ki az agyát!!

Hibalista

- gyertya,km-óra,szilentek,

Ide hordtam szervizbe

magam csináltam

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25