A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

rally 50 h2o 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

masszív kiscsaj

Szöveges ítélet

10 év alatt sok robogót felfaltam és kiköptem, de minden hibája ellenére ez volt a kedvencem. Amikor megvettem (140e) az önindítót rögtön padlóra küldtem. Két javítás és egy csere után feladtam a küzdelmet. Berúgó karral jól működött egészen 10 fokig, aztán azzal is makacskodni kezdett. Ez sok bosszúságot okozott. Cserben viszont soha nem hagyott. Néha négyszer is rá kellett rúgni de elindult hóban is ami nagyon fontos volt, mert télen-nyáron használtam. Fagyálló folyadékkal működtettem, jól bírta néhány más vizessel szemben. Egy 50-es robogóhoz mérten rendkívül kényelmes volt. Induláskor lassan kapott erőre, kicsit macisan gyorsult, de kb. 20km/h után megtáltosodott és a 80-as tempót erőlködés nélkül bírta. (100kg vagyok!) Kanyarokban nagyon jól mozgott, viszonylag nagyobb kerekei és szuper lengői pedig tökéletessé tették a bp-i utakon. Nagyon jó !!GYÁRI!! fékei voltak. Elöl tárcsa, hátul lassító dob. Végül összetört szegény, amikor befékeztek elém keresztbe. Hat méter alatt (a jó féktulajdonságoknak, súlyelosztásnak és a pirelliknek köszönhetően) eléggé lelassított annyira, hogy ugyan két térd és két könyöktörés mellett de életben maradtam. Tapasztalatból tudom, hogy ezt sok más géppel nem sikerült volna ennyire "szerencsésen" megúszni. Hálás vagyok neki, és bár sok apró hülyesége volt, mindig élveztem az együttlétet ezzel a masszív kiscsajjal!

Hibalista

- önindító, benzinszint mérő

Ide hordtam szervizbe

Tibi, egy robogószerelő a Hungária körúton.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Runner Következő motorja? RedRose
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25