A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Rsv 1000 R Factory 2003 (998)

Rsv 1000 R Factory 2003 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható olasz pályagép!

Szöveges ítélet

2006 februárjában ültem rajta előszőr teljesen véletlenűl. Mentem vele az utcánkban kétszáz métert(4-szer fulladtam le) és azt mondtam,nekem kell ez a gép!Azóta is megvan,16000km-t mentem vele,a három évből az elsőt széria állapotban végig túráztam.Az a tapasztalatom,hogy úgy 4-500km-ig kényelmes vele a motorozás,de utána már fájhat ezaz...Túrákon 120km!h környékén szépen megtámaszt a menetszél és leveszi a terhet a csuklókról.Városi közlekedésre szerintem nemalkalmas,3000 alatt rángat,csapkodja a láncot és az átlag városi tempóhoz rossz a gyári áttétel,dugóban pedig 100 fok fölé is mehet a vízfok.Egszóval ez a motor a nyílt terepet szereti(nem autópálya),ahol kilehet motorozni azt a hatalmas nyomatékot,ami 6000-től9500-ig iszonyatos lórugást produkál.Az elsőfék olyan mint a satu.Eggyetlen japán gépen sem tapasztaltam ilyen ütős fékerőt!A kanyartulajdonságairól csak annyit,hogy utcán is lelehet koptatni a "majrécsíkot"teljesen és szezonvégére elfogyaszt egy garnitúra térdkoptatót is.Amerre jártam megcsodálták szépségét.Két éve csak pályán motorozok vele,2008-ban elkezdtem vele versenyezni,teljes átidomozás,futómű tuning,full titán rendszer,powercommander,áttétel,slickgumi,stb...Mostmár tudom,hogy hová való igazán ez a motor.A versenypályára!Fékuton,de főleg kanyarban verhetetlen a sornégyesekkel szemben,azonban lóerőben némi hátrányban van.2009-ben is megtartom,mert még mindíg ütőképes a jóval frissebb japókkal szemben(szeretem azokat is).Kezdőknek,újrakezdőknek nemajánlom,viszont avatott kezekben némi megszokás után a motorozás olyan dimenzióit tárja fel amit a 180 lóerős brutál motorokkal nemlehet átélni.Megbízhatóságát mutatja,hogy két szezont ment pályán ebből eggyet versenykörűlmények között és egyszer állt meg az olajpumpa fogaskereke miatt.Normál használatra tartósnak bizinyúlt,de azért mindíg lehet rajta "bütykölni"ezt azt.Annak ajánlom aki szereti az igényes teknikát(brembo,öhlins,karbon,stb),a szép dizájnt és nemszenved teljesítménykényszerben...

Hibalista

- A kuplungkosárból kitörött egy jókora darab.úgy 15000-nél.Épp egykerekezni kezdtem és gyári áttétellel kettesben kuplunggal jön föl.Az egész blokkot szétkellett szedni és elmosni az utolsó csavarig a sok spém miatt.(kb:55000.-ft.)Az új kosárra majdnem négy hetet kellett várni!Leszoktam a kuplungos egykerekezésről...23000-nél eltörött az olajpumpát hajtó müanyag fogaskerék,sajnos megnyalta a vezérműtengely csapágyát,de nemkellett javítani.25000 km után elkezdett fordulatszám ejtéskor "csilingelni"a blokk.Kiderűlt,hogy a megnyúló vezérműlánc belever a hengerfejbe.(kb:13000.-ft./db.)Alkalmanként lelevegősödik a kuplung és hátsófék gyakorlatilag két éve nincs rajta.

Ide hordtam szervizbe

Magán szerelő,főállásban rallyautókat szerel.Amilyen motort idáig hozzávittem,elsőre tökéletesen megcsinálta!!!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25