A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Scarabeo 50 1993 (50)

Scarabeo 50 1993 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ő az országos haverom, soha nem adom el!

Szöveges ítélet

Ide a városba tökéletes,jók a nagy kerekek,és a kis helyigény,nagyon keskeny kis gép.Nagyon megbízható,még egyszer sem hagyott ott.Olaszból hozott gép,én egy öregtől vettem Törökbálinton,a gyári könyve,kulcsai,és a szeszámkészlete is megvolt,az öregúr 40-50 nél nem is ment vele gyorsabban...Már ötvenesként is elég fürge volt (75-80 km/h),de én tettem rá egy szolid kis tuningot (egy sima 70 es öntöttvas hengert,és egy kicsit hosszabb végáttételt...no karbi és kipuff csere)így most már 95 körül van a vége,de ez függ a külső hőmérséklettől és a tankolt benzintől...ha rossz kedve van,akkor csak 85-90 et megy.Rohadt jól gyorsul,és ha esetleg mégis lehagy egy AGYONTUNINGOLT és 7-8 évvel fiatalabb sportrobesz,akkor az csak az első kanyargós részig tart,mert utána jön a csúnya alázás,úgy otthagyja ezeket a feleslegesen vastag kerekű sportszarokat mint a pinty...a kanyarsebessége hihetetlen,mindig a 125 ös GP gépek jutnak ilyenkor eszembe...Nekem még a formája is nagyon tetszik,de másnak is,többször előfordult hogy piros lámpánál átszóltak,és kérdezősködtek a motorról...de nemcsak a kinézet miatt,nem értették hogy egy ilyen nagymama robogó(még a színe is...vajszínű,színre fújt GIVI dobozzal) hogy mehet ilyen k.gyorsan...:-) A dobozom miatt nem gond a csomagtartó hiánya...egy kis bevásárlás simán belefér,nem kell autókázni...ezen is elég sokat lehet spórolni...
Itt Bp-en hasznalom,tavasztól-őszig,melóba járásra,ide-oda futkározásra,és max lemegyek vele Velencére...
Az út a munkahelyre BKV-val 1 óra,kocsival 45 perc,bringával 40 perc,robesszel pedig 20,max 25!
Egy bérlet árából másfél hónapot megyek vele...és nem rohadok a buszon villamoson,nem izzadom magam büdösre,mindenhová percek alatt odaérek,és nem vagyok senkihez sem kötve...
Fékek elmennek,meg lehet vele állni,de nem egy katarzis...mondjuk meg is értem...ilyen motort sokan használnak csajok/hölgyek is,nem lenne szerencsés betonfal féket rátenni,sokan a motor előtt kötnének ki...
Fogyasztás abszolút jobbkéz függő,mértem már 3 lityit is,de egy húzósabb nap után volt hogy 4-4,5 liter jött ki...

Az motor erősségei:

Nagy kerekek,klassz design(ízlés dolga de nekem nagyon bejön),megbízható,erős,olcsó és mindehol kapható alkatrészek,könnyen tuningolható,viszonylag kis fogyasztás. Tudom a házunk(panelház)alsó,zárt folyosólyán tárolni ingyé,mert olyan picike,nem zavar senkit sem.A házmester bácsi feleségének a nagy kedvence,mindig áradozik róla,tavaly még ki is próbálta a parkolóban,aranyos...:-)

Az motor gyengéi:

Érzékeny a külső hőmérsékletre,nyári kálnikulában nem igazán akar hasítani,inkább a hűvösebb reggeli és esti levegőt bírja,de ez nagyjából érthető is(sima ventillátoros léghűtés)... Szar hátsó dobfék.Csak városban kényelmes,60-70 km egyhuzamban kínzópad szerű...lent voltam vele az MX2 VB itthoni futamán,az már kicsit sok volt vele,jó mondjuk eltévedtünk és egy 40-essel többet mentünk...
Hátsókerék defekt javítása egyenlő lehet egy egyetemi emelt szintű matekvizsgával...mindent le kell bontani róla,még a kipuffot is...nyáron 40 fokban ez jó móka lehet,pláne ha még sietsz is...vagy viszel magaddal azbeszt kesztyűt,vagy vársz míg kihűl,és akkor még nem is szereltél,és nem is kerestél gumist a környéken...
Ennek ellenére IMÁDOM,ha váltok motort,akkor sem adom el,egyszerűen nincs szívem hozzá,odaadom a páromnak...mert neki is a szíve csücske.
Ja,igen és a lámpája csak városban elég,ne nagyon menj vele este országútra...az csak arra van hogy lássanak...:-)

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

BAH csomópont-robogószervíz

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25