A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Pegaso 650 Ie 2001 (651)

Pegaso 650 Ie 2001 (651) 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Olasz, de ez nem baj!

Szöveges ítélet

Nagyon jó kis motor annak, aki esetleg kezdő motoros, vagy annak, aki nem száguldozni akar, hanem lazán, kanyarokkal teli útakon túrázni. Én is oszlatni szeretném az olasz motorokkal kapcsolatos előítéleteket (Nagyon nem szeretem az olyan véleményeket, amelyek mögött semmi tapasztalat és hozzáértés sincs). Egyszer sem hagyott üzemképtelen állapotban az út szélén.
Jó a futóműve, könnyű irányítani. Szerintem a fékek is megfelelőek (az enyémen fémhálós csövek vannak). A teljesítménye nekem már kevés, ezért szeretném eladni.
Üzemanyag: Úgy vettem észre, mintha az osztrák konkurens italát nem annyira kedvelte volna. Vicces, mivel ismert, hogy az erőforrás az osztrák Rotax terméke:) Persze az is lehet, hogy csak beképzeltem.
A csajoknak tetszik a motor, ami semmiképpen nem elhanyagolható szempont!

Hibalista

- Akku, de ez nekem is köszönhető.
- Eltörött egy műanyag bilincs, ami miatt elszakadt egy elektromos vezeték (féklámpa vezetéke, ami az első fékkarból jön).
- Egy biztosítékot cseréltem (ez elképzelhető, hogy összefüggésben volt ez fentebb említett hibával).
- Most kell az eredeti láncot (szettet fogok, a lánkerekek állapotától függetlenül) cserélnem (22e km, de szerintem ez annak is köszönhető, hogy azért nem kínoztam).
- Szelepfedél tömítésnél egy apró kis szivárgást észleltem, ezért kicseréltettem a tömítést, bár sokan mondták, hogy nem lenne szükséges. Az olajat egyébként soha nem ette (az előírt periódusokat természetes betartottam). Mindig Castrol 10-40w olajat töltöttem bele.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25