A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Pegaso 650 Strada 2005 (659)

Pegaso 650 Strada 2005 (659) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olasz hangvilla.

Szöveges ítélet

A típus választásnál sokat vaciláltam.Sport és túragépeket próbálgattam,de a sor4-esek kiestek a pikszisből,mivel mindenképpen újat akartam.5000fordulat alatt erőtlenek.Fogyasztásuk 6-11l.A keret 1.550.000ft volt.Ráalkudtam az üzembehelyezési dolgokat,biztosítást ,nyári kesztyűt,stb.Megtetszett elsőre,de nem csak külsőleg.Alapról jól húz ,nem kell szétforgatni.Motorja hangvillás 660-as.Szerintem eléggé kiforrott típus,viszont nem szereti a huzamos alacsony fordulatot.Pl.motoros felvonulás alatti cammogás.6500 fordulat felett sem érdemes forgatni.200km után néha már kiállsz a "nyeregből",ha csak nem vagy mazohista.Amúgy egy kis élményjárgány.Egy személlyel használom,a párom nem társ ebben.Motor dentál dobozt vettem rá/aminek 6kg/100km/h a terhelhetősége,de ezt túlterhelem rendszeresen,ára:17500ft/A hátsó SACHS rugóstag viszonylag jól állítható.Az elsőn nincs mit állítani.Fogyasztása 5-6l között.120km/h-ig elég jó a szélvédelem.A nyitható kis csomagtartó zizeg,egyszer ki is nyillott magától.Mákom volt,a tartalma a lábam közt landolt.Csupán öt csavar volt fellazulva a fedélben,de azóta semmi.Ez szerintem az 1henger mivoltja volt.-Beruházok egy pár GIANNELLI aluminium kipufogóra,DYNOJET POWER COMMANDER III.,fémfékcső.

Hibalista

- kötelező szervíz:19290ft

Ide hordtam szervizbe

FRONTAUTÓ KFT. SZEKSZÁRD ÁRNYAS ÚT 1.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25