A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Pegaso 650 Strada 2005 (659)

Pegaso 650 Strada 2005 (659) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olasz szerető Japán szívvel

Szöveges ítélet

Olasz külső japán erőforrás, véleményem szerint jó kombináció. A motor, azaz Pegi furcsa szerzet, egy hengeres motor, viszonylag hosszú rugóút, széles kényelmes ülések, utcai gumik, dobozolási lehetőségek. Két személynek is kényelmes és elég hely a motoron.
Mintha fogtuk volna a Yamaha XT660 -at és egy kisebb túra motort és összeturmixoltuk volna. Egyéniség az biztos, megnézik mindig.
Az egy henger miatt nem olyan finom a járása, "zötyögős" de ezek az egyhengeresek ilyenek, hosszú távon a rezgések nem olyan kényelmesek mint egy sor4 sima járása. Párommal ketten is túráztunk vele belföldön sokat, sőt nyaralni is mentünk már oldaltáskákkal és dobozzal, Pegi bírta, nem volt gond neki.
A nagy lökethossznak és az áttételezésnek köszönhetően igencsak nyomatékos, két személlyel és csomagokkal sem kellett túl sokat váltogatni még emelkedőn sem. Ez pozitív dolog. Dobozok nélkül lehet döntögetni is szépen, nem azt mondom, hogy a szerpentin királya, de nem vallunk vele szégyent.
Ha letévedünk az aszfaltról, vagy át kell menni egy padkán két személlyel sem jön zavarba, van alatta futómű is. Több túrán már volt olyan szakasz ahol földúton kellett menni, ezzel a motorral nem volt gond, míg alacsonyabb építésű tura motor társaik már-már zavarba jöttek. Pegi nem fog, akkor jön elő az endurós vénája igazán.
Szélvédelme a gyári plexivel sem a legjobb, a 130 –as autópálya tempót két személlyel is bírja, még előzni is lehet vele.
Egy személlyel nézve 100km/h ig nagyon jó, 120 km/h–ig szépen gyorsul, 140 km/h –nál kezd elfogyni az ereje 150km/h még OK, de utána már nincs vele az erő. Ilyenkor már a szélvédelem hiánya miatt nagy a menetszél is ez már kényelmes tempónak nem mondható már hangos is.
Viszont egy elindulásnál szépen el tud rajtolni, hasonló köbcentis több hengeres (nem írok típusokat) motoroknál gyorsabban is. Érdekes, amikor egy lámpánál a japó motornál gyorsabban rajtol el, majd az csak méterek múlva éri utol, ilyenkor mindig megnézik.
A motort fagypontig használom, dolgozni is járok vele, 25km – 25km a távolság. Sem hidegben sem melegben indítási problémám nem volt. A motor nem melegszik túl, a ventilátor csak a kánikulában kapcsolt be araszolgatásnál két személlyel, de meg sem közelítette a kritikus hőmérsékletet.

Gondolkoztam, hogy lecserélem, viszont mivel egyénisége van, és hasonló most nincs a piacon ezért nem cseréltem le és nem is fogom. Pegi marad a családtag.
Nem kell tőle félni, hogy olasz, komolyabb probléma nem volt vele. Az alkatrészek sem vészes árban vannak, de nem nagyon fognak kelleni.
Jobb minőségű olajat kapott és rendszeresen átnézem ezt folyamatos rendelkezésre állással hálája meg.

Hibalista

- Műszerfal beázás
- Dekompresszor kar
- Benzin adagoló

Ide hordtam szervizbe

Biturbó Kft
Szakszerűek, rendesen végzik a dolgukat de nem ez a legolcsóbb. vannak gyári eszközeik mérő műszereik

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Redhot Motors Kft
Szakszerűek, beszereznek eredeti vagy utángyártott alakatrészeket is. Általános eszküzeik vannak aprilia "computerük" nincs
Olcsóbb kategóriába tartozik, kedvesek lelkesek, elégedett vagyok velük.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 7000
Megbízhatóság (0) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? GSX 250R Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25