A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Moto 6.5 1995 (649)

Moto 6.5 1995 (649) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Philippe Starck ajándéka

Szöveges ítélet

"A szerény típusjelzést Motó 6.5 -viselő egyhengeres közúti motorkerékpár különös egyéniség: Philippe Starck formatervező szupersztár alkotása, a klasszikus és a modern stíluselemek sikeres ötvözete.Amennyire feltűnő és egyedi a MOTO´ 6.5 külseje, annyira konvencionális a műszaki tartalma. 42 lóerős, a futómű pedig könnyű irányíthatóságot és példás manőverezo keszseget szavatol. Egyéni megjelenésével valósággal kiemelkedik a többi egyhengeres motorkerékpár szürke tömegéből. A vízhűtéses, ötszelepes Rotax-motor évek óta megbízhatóan szolgál a Pegaso funbike-ban, de a 6.5 részére módosítottak rajta/siklócsapágyat kapott mint a BMW F650-ben/
A kidolgozás minősége és a technikai részletek kivitelezése azért némi kompromisszumkészséget követel, a gyártó mindent a megálmodott formának rendelt alá."
1995-2000-ig gyártották. Nagyon ritka és megbecsült darab az egész világon.
Nem egy tömeg motor /habár, M.o-on is van már 5 db belőle/.
Megjelenése óta rabulejtett.Sokáig vágytam rá mégis egy szerencsés véletlennek köszönhetem hogy hozzájutottam "álmaim" motorjához.
Mindennapos használatra és kisebb túrákra is alkalmas.


Egyhengeres, négyütemű motor
649 cm3
31 kW [42 LE) 6250/min
181 kg
Ülésmagasság 81 cm
160 km/h
10 850 márka/1996/

Hibalista

- Még nem volt vele gondom....

Ide hordtam szervizbe

http://www.ttracing.hu

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25