A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

Leonardo 250 ST 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Robogusz Makszimusz

Szöveges ítélet


Bár maholnap harminc leszek, ez lett az első motorom. Nálam kimaradtak az egykerekező, stoppiező donor-évek, viszont az állandósult dugók, illetve római és párizsi benyomások robogóra ültettek. Mivel gyakran utazunk ketten, legalább 250es robogót kerestem, de a burgmann szerű csatahajókat túlzásnak találtam.

Maga a darab egy ST szériás 25 ezret futott olasz import. Erre mondják, hogy "korának megfelelő állapot": némi olajfogyasztás, nyikorgó műanyagelemek. Másfél év alatt 6000 km-t tettem bele -- ebből egy 2x300km-s hétvégi kiruccanás volt a csúcs ;-) . Ha apróságokat nem számítjuk (lemerült az elem a kvarcórában, a rosszseb fogja ezért lebontani a fél elejét...), megbízható..

Az alap karbantartás otthon végezhető és ahogy meg tudom ítélni, szerelhető és kimunkált technika -- ahogy a többiek is írták: olaszos (nem éppen japán, de semmiképp nem kínai). Az olajnyomás visszajelző engem is megtévesztett (értsd pánikszerű RTFM az útszélén) és a csereperiódus nálam is kb. 3500 km.

Napi 40-50 km-t járok vele, utassal, felét országúton, felét városban. 3,5-4 liter benzinnel beéri.

Hátrányok:
- hasmagasság
- egy integrál sisak nem fér el az ülés alatt
- a fényszórók a százas tempóhoz már nem elégségesek
- folyton elhajló tükrök

Hibalista

- - a kürt felfüggesztésénél letörött - - elhajlott felnik (is kerék) - - a tükrök lógnak -

Ide hordtam szervizbe

magam javítom

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? Hasonló építésű, legalább 20 lóerős és legalább 13"-as kerekekkel
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25