A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Leonardo 150 1996 (150)

Leonardo 150 1996 (150) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rotaxos olasz és még jó is!!

Szöveges ítélet

Rohangálós motornak vettem, a nagy mellé kiegészítésnek. Elegem volt/van a bkv nyújtotta szolgáltatásból, kocsit napi 10 km miatt nem tartok fenn, a nagy motorral meg nem fogok napi szinten furikázni, nem arra való.

Nagyon féltem az elején, hiszen olasz motor és a kilóméter számláló is tekintélyes futásteljesítményről árulkodott már, nem beszélve arról, hogy ez mennyire tekinthető reálisnak, de a jutányos ár, na meg a kinézet miatt mégis belementem.
Maradjunk annyiban, hogy felkészültem a szinte biztosan bekövetkező hibákra. Vásárlás után rögtön megcsináltam a szokásos full olajcserét(motor-, hajtómű-, fék-, telóolaj plusz szűrő), levegőszűrő és hűtővíz. Természetesen a gyár által előírt olaj ment bele. A szervízintervallumokat mindig betartom, sokszor rövidebb időt hagyva rá. A szokásos dolgokat most nem említeném(fékbetét, gumi, stb). Több hibáról viszont nem tudok beszámolni! Olasz!! És mégis ennek ellenére megy, mint a kisangyal. Ezért is döntöttem úgy, hogy megérdemel egy kis tömjénezést, hátha jót tesz a lelkének és megtartja ezen jó szokását! :)

Nagyon meg vagyok vele elégedve, takarékos egy szerkezet, 3,5 literrel mindig beéri, öröm a benzinkúton az ezer-párszáz forintos tankolás! Főleg a Gixxi után...
A baj az, hogyha nagyobb motorról ül rá az ember, csekélynek tűnik a teljesítménye, főleg amikor elmentem egyszer vele túrázni.(230 km) 130 körül van a vége, 100-as tempót símán visz, még telepakolva is, de jobban nem illik kínozni. Valószínűleg ez a nagyobb motor miatt van.

Kényelem: Teljesen okés, hosszabb út már fárasztó (50+), de hát a gixxer már megedzett... :))

Az enyémen nincs rendszám - nem fogok két motorra fizetni - és nem is lesz és itt jön be a kinézet! A többi nagytestű robogóval ellentétben ebből tényleg ki lehet nézni belőle, hogy 50-es. Két dolog sántít csak, pl ha 110-120 körül kapnak el, na meg a nagy kipufogó. Egyetlen egyszer állítottak csak meg szabálytalanság miatt, de nem szóltak érte, vagy csak nem vették észre, nem tudom.
Ami nagyon tetszik, hogy nagy az ülés alatti rekesz, simán tele lehet pakolni, ezért is van, hogy rövidebb utakra őt viszem, sokkal kényelmesebb, mint tanktáskákkal és hátizsákkal vesződni! A dobozokról ne is beszéljünk, fújj!!

Bár nem volt korábban sosem robogóm, de szerintem a fékek átlagon felüliek! elöl-hátul tárcsa és fém fékcső. Némelyik nagyobb lökettérfogatú, régebbi gépen nincs ilyen! Fék harap, futómű jó, a kis kerekek rontanak a dolgon valamelyest, dehát ez robogó!

Dinamizmus: 60-70 ig nem nagyon hagyja le semmi, ez városban cikázásnál nagy előny, értelemszerűen kivételek az erősebb motorok. Keskeny, szinte mindenhol elfér, ahol egy ember kényelmesen is elfér. Gyalogúton teszteltem! :)

Összegezve, nekem nagyon bejön, tökéletes rohangálós, bevásárlós(na nem nagy hétvégi) robesz. Kellemes csalódás! Az pedig, hogy eddig semmi gond nem volt vele, több, mint hihetetlen számomra is. Talán amiatt, mert nem sajnálok tőle semmit, nem teszem bele az olcsóbb olajat, nem kínzom, folyamatosan karbantartom. Megérte a pénzt és megtanított szeretni a robogókat is, pedig hogy utáltam régebben mindet... :)




Hibalista

- Meglepő, de csak a kopó-fogyó alkatrészek!

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 46000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7800
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25