A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Scarabeo 125 1999 (125)

Scarabeo 125 1999 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Scarabeo 125 - öt mindenkinek!

Szöveges ítélet

Ez egy méltatlanúl háttérbe szorított közlekedész eszköz!
Nem a típusra gondolok, hanem a koncepcióra.
Ha lenne beleszólásom, minden olyan embernek, aki a külvárosból jár be mondjuk egy nagyváros belvárosába (pl. Budapest) egyedül egy autóval, ilyet tennék a feneke alá. Ehhez még jó lenne, ha autós jogsival leheten vezetni! (kedves Totalbike, ha lehet vessétek fel a témát, Ti olyan okosok vagytok: miért kell egy nyomorult 125 - ös robogóhoz egy 100.000 Ft - os vizsga? Az 50 - essel menni öngyilkosság az autóúton, inkább sokan maradnak az autónál.)

Pont akkora a motorja, hogy nem szalad ki az ember alól, és nem fogyasz sokat, de lehet vele menni kényelmesen 80 - at (amit egy 50 -sel nehezen), így fel lehet venni az autósor ritmusát, ami "önvédelmi" szemponrból kritikus. És rohadtul gyorsul: az utakon lévő autók 95% -t biztosan otthagyja.
Elég nagydarab, hogy kényelmes legyen és észrevegyék. Szerintem tisztelik is, mert azt hiszik egy nagymotor.
Tényleg jó nagy (17" - os) kerekei vannak, és elég vastagok is. Jól lehet vele menni a szar utakon is.
Az ára pedig: a 125-ös motorok között ez a legolcsóbb, a robogók között pedig átlagos.

Nem is robogóként kellene gondolni, hanem inább egy automata váltós nagymotorként. Autóból üljetek rá legalább nyáron: kevesebb dugó, kiszámítható idő, kevesebb szmog, kevesebb parkolási probléma!!! Csak az a rohadt vizsga ne kéne!!!

Én belvárosba járok vele öltönyben (remekül mutatok rajta, el lehet hinni) és nagyon élevezem. A dobozába elég sok minden befér: sisak, esőcucc, laptop, lánc, ilyesmi.

Hibalista

- Aksi, de télen

Ide hordtam szervizbe

Egyszer volt a kötelezőn

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25