A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Rsv 1000 R Factory 2003 (998)

Rsv 1000 R Factory 2003 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Stabilizmo!

Szöveges ítélet

Ha eladom, ugyanilyet veszek! Ez a lényeg!!! Ezzel a futóművel, fékkel ki lehet motorzni a 140 lóerőt! a 160-180 lóerős motorkon lévő gatya futómű viszont csak arra jó, hogy egyenesben 300-zal menjél! Másrészt, ez is megy óra szerint 285-290-et, leáttételezve 275. Sportlégszűrő, és nyitott kipufogó (már csak a hangja miatt is) kötelező! Ha megtanulsz vele motorozni, olyan élményekhez jutsz, amit egy sor 4-es 160 kilós géptől SOHA NEM FOGSZ MEGKAPNI! A futómű 240es tempónál, hosszú ivelt kanyarban annyira stabil, hogy a szallagkorlát szegcseit képes lennél megfogni, a fék meg olyan - egy gixer után - mintha betonfalnak mennél! Ha van lehetőségetek próbáljátok ki! Mellesleg, ebben osztrák Rotax blokk van, ami nagyon jó és nemhibásodik meg. Sokan mondják: ez csak egy másolat a Ducati az igazi! Nos az 6 misi ezzel a cuccal (Öhlins, OZ kereke, Brembó radiális fékek) és vannak vele gondok.. Igaz hogy ez másolat, de a másolt moci nem a Ducati valamely modelje volt, hanem a Honda SP2-ese, ami igencsak jó masina, csak ez jobb! Mert későbbi fejlesztés, komolyabb a futómű (az is igen jó - Showa, de itt van még 2 db kovácsolt alumínium kerék OZ racingtól!+ Brembó fék) és az SP2 bazi kényelmetlen, ez meg egy seggel kényelmes BRNO-ból hazáig!
Thuróczy Géza - Motomixrádió

Hibalista

- Hátsó fékrendszer. Műszerfal.

Ide hordtam szervizbe

Szentes - Aprilia

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Kecskemét, Aprilia - Natix

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 2500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25