A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Rs 125 ()

Rs 125 () 

Az ítélet értékelése
3,0(4 db)

Szépen becsomagolt ócskaság

Szöveges ítélet

A tapasztalatomat akarom leírni, hogy mindenki mérlegeljen mielőtt egy ilyen motort vesz. A kistestvérével kezdtem RS 50. Imádtam. Első motorom volt semmi baja nem volt. Aztán papírok nélkül vettem egy RS 125-ös motort 98-as évjáratban. Arrow rendszer, dellorto karburátor. Nagyon ment, mikor ment. Első körben 26 km után besült a dugattyú(csak a dugattyú 30000Ft). Nagyon boldog voltam... Miután kész lett, bejáratásnál 800kmnél jártam, mikor elkezdtem jobban húzni neki, hogy ne "lustuljon el". Ekkor meg a hőmérséklet szállt el. Kiderült, hogy a vízpumpa fogaskereke tört el a blokkban. Alig találtam alkatrészt plusz szerelőt. 15200Ft volt csak a MŰANYAG fogaskerék. Ezek után mentem vele valamennyit és valamiért a forró nyári napon egyszer csak befogott az első tárcsafék, úgy hogy el nem engedte. El kellett szállíttatnom. Valami a fékmunkahengerben elszállt. Megcsináltatták nagy nehezen. Ezek után az egyik jó képességű szerelő mint utólag kiderült rosszul rakta össze a blokkot a fogaskerék csere után és "ködölt" a motor a blokknál. Elmentem vele egy motoros találkozóra és hazafelé jövet hallottam, hogy nyekereg valami, de csak haza kellett mennem valahogy. Az utcánkba érve "BUMM" felrobbant a blokk. Beállt az egész... Senki nem akarta megszerelni, végül találtam egy börzén egy srácot aki értett hozzá és bevállalta (65000ft). Ezek után azonnal eladtam. Hozzá teszem 3-szor szakadt már el a kuplung bovden plusz egyszer valahogy letestelt az önindító majdnem leégett az is. Eladtam. Vettem egy másik RS125-öst 2003 évjáratút. Rendesen papírokkal, átlag ár felett, hogy tuti jó legyen, mert A1 jogosítvánnyal a legszebb és a legerősebb motor amit vezethettem. De itt is jöttek a problémák. Első körben a kuplung elkezdett szalajtani, tehát mikor nyitott volna a power elengedte magát és zúgott nagyon, de nem ment.Kicseréltettem. Majd zörgő hangot kezdtem el hallani a blokk felől. Tapasztalatból egyből leállítottam és elállíttattam szerelőhöz. Csapágyas lett valami. Kicserélték. Ezek után nem sokkal semmi előjel nélkül besült a dugattyú. Kicserélték.

Összegzés: Külsőre nagyon megfogja az embert a motor. Nagyon szép és kategóriája legerősebb motorja, de ennek ára van. A benne lévő alkatrészek ki vannak hegyezve és szerintem silányak is. Nagyon magas fordulaton pörög a motor ami még jobban elősegíti a mielőbbi elhasználódást/meghibásodást. Rengeteget kell szervizre költeni és persze találni kell hozzá szerelőt is aki megcsinálja. Az alkatrész ellátása is nagyon rossz Magyarországon.
Én nem ajánlom ezt a típust, mert nálam tényleg többet volt szerelőnél mindkettő, mint alattam. És abba még bele se mentem, hogy kényelmetlen, sokat fogyaszt, ha a power nyit, a lámpája mindkettőnek gyenge volt.

Remélem segítettem az írásommal.

Hibalista

- Besült a dugattyú, felrobbant a blokk, tönkrement a fék, elromlott a kuplung és még sok apróság.

Ide hordtam szervizbe

Nagyon sok helyen megfordult a motor, de egyszer egy szolnoki motoros börzén találkoztam egy Szarvason szerelő sráccal aki igazán értett ehhez a motor típushoz.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? RS 50 Következő motorja? GSX 650f
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25