A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

RST Mille Futura 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

"Unicum duplakancsóban"

Szöveges ítélet

Ami a legfontosabb! az olasz vasat szó szerint szeretni kell. Mindig van vele valami apró történés akár pozitív akár negatív értelemben.
Jelenleg is hajtom túl vagyok a 4ezren de gondoltam megosztom másokkal is a tapasztalataimat.
Nekem kicsit a forma a régi VFR Hondára hajaz.. erősen élesen vágott élek és idomok, félkaros hátsófutómű. Itt el is érkeztünk az egyik legfontosabb részhez. a futura futúműve kiválóan alkalmas minden fajta igénybevételre. kissé feszes ugyan alapból a motor használati jellege miatt de nagyon ki lehet hegyezni versenykörülményekre is vagy akár barangolásra is. Nagyon élvezetes a "pörgettyű hatás" mentes iventartás majd kigyorsítás pályakörülményeknél. Jómagam egy RSV elsőteleszkóp cserével ami oda vissza állítható nagyon sokat javítottam az elején. Ehhez kapcsolódó elég problémás dolog az üléspozíció. kisebb szülőpózban kell rajta ülni olyan széles az első ülés. Így persze magas is, ami kisebb embereknek elég nehézkessé teheti a városi tötymörgést. A fékrendszere Brembo ami hordozza magában a minőséget és a tudást. Az első olyan motorom (pedig sok nagy vasam volt) amin gyári módban, betétekkel gumi fékcsővel olyat tudtam fékezni, hogy bevérzett a szemem. A miheztartás véget a hayabusámon 1km után duplaakkorára kellett cseréljem a felső fékhengert, hogy meg tudjak állni, pedig azon 12 dugattyú dolgozik. A blokkja a sógorok műve, jó is de a kuplungja igen gagyira sikeredett. gyenge fémlamellák könnyen deformálódó alaplap. full injektor mindent szabályoz mér, így még egy alapjárat állító csavar sincs rajta. Egyébként nagyon tolós az alsó fordulatszám tartományban és nagyon temperamentumosan lehet közlekedni vele. A fogyasztását nézve 8-10 liter között idő, és csuklófüggvényében. a szélvédelme jó, de a mocskot az elsőkerék a jobb lábra vezeti fel jórészt. A világítása kiváló akár az első akár a hátsó traktusról beszélünk. jól és messzire világít. a műszerfal a kedvencem informatív, elég nagy, jól és szép kéken világít.külső hőmérséklet jelző is akad rajta ami nagyon jó dolog. Ami az igazán egyedi jelleget kölcsönzi ennek a motornak az a kipufogó elvezetése az ülés alatt és a végét díszítő krómfedél. Két ok miatt került erre sor az egyik a dizájn vagy aktuális trend lehetett a másik a két gyárilag hozzá tervezett (ez nagyon fontos) oldaldoboz ami az oldakipufogó elvezetést lehetetlenné tette. Felhelyezett állapotukban sem zavaróak nagyobb sebességnél.
Elöl hátul küllő imitációs öntött kerekek nagyon egyediek és szépek a hátsó fél-lengőkaron pedig egyenesen pazarul mutat. Két jól használható kapaszkodót is terveztek rá ami igen fontos lehet egy-egy konkrét befékezésnél. Itt jegyezném meg, hogy a hátsó fék kétdugattyús ami igen ritka megoldás. Valószínűleg az utas és dobozok okozta súlytöbblet miatt használták ezt a megoldást. Nagyon ritka vas sajnos elég rövid ideig gyártották de ettől még szép is és jó is.
Én "unicum duplakancsóban" -nak neveztem azt hiszem találó a ritkasága illetve a hengerei nagysága miatt.
Az aprilia.com oldalon a továbbiak.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (0) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4674
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Hayabusa Következő motorja? Tuono Factory
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25