A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

SR50R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Városi huligán

Szöveges ítélet

A robogót 2005 nyarán vettem. Kb 1000-2000Km-t raktam bele amíg megszoktam, megtanultam vele "motorozni". Először elég magasnak tűnt ezért a kanyarokba eleinte elég bizonytalan voltam a normál robogós testhelyzetben(a lábak elől), aztán kicsit helyezkedtem rajta, hátrébb csúsztam az ülésen egészen a hátsó ülés kezdetéig, a lábamat pedig magam alá húztam a hátsó lábtartóra. Gondolom akik eddig nem próbálták ezt azok azt mondják, hogy akik így robogóznak csak azért rakják így a lábukat mert ez a "menő". Hát nem. A robogó stabilabb, legalábbis nekem az. A futóművet nem magyar útra tervezték, meglehetősen kemény, de nagy sebességnél is stabil marad kanyarokba, amennyiben nem jön kátyú. A motor 50-eshez képest dinamikus. Jól gyorsult és kb 90et ment, de ehhez kellett neki kb 1km egyenes út. Egyenletesen kb 70-75ig gyorsult. Ez a teljesítmény valószínűleg annak köszönhető, hogy gyárilag 17.5-es karburátor van benne. A fékek teljesen jók, elől-hátul tárcsafék amik teljesen jól lassítják a kis gépet. Jól adagolható mind az első, mind a hátsó fék. Ha elég bátor az ember akkor akár stoppiezni is lehet vele.
Később raktam bele egy 70es Top Trophy vashengert, egy Leo Vince ZX kipuffogót és egy Top variátort.Elég nehéz görgőket rakattam bele (6g) mert nem az volt a célom hogy minden zöldnél felágaskodjon a motor, hanem, hogy dinamikusabb, jobban kimotorozható legyen. Kicsit aggódtam a főtengely és a fékek miatt, hogy elegendőek lesznek e, de szerencsére egyikkel sem volt semmi baj. kb 15-16000km-t raktam bele és eddig még csak főtengely csapágyat sem kellett cserélnem. Ezzel a szettel a robogó kb 100at megy, egyenletesen és kegyetlen jól gyorsul ahhoz képest hogy vashenger és a motor sem 2kiló.A lámpáknál még így is fel-fel szokott ágaskodni néha. Az autók többségét bőven legyorsulom, persze itt nem az Audi R8-ra gondolok, de a telepi "tuning" Golfok nagy részét ott tudom hagyni, vagy legalábbis felveszem velük a versenyt. A motorral 2szer estem, mind2 szer felhőszakadásban. A robogó segge minden áron meg akarta előzni az elejét, hát nem tudtam megfogni sajnos, pedig nem slick gumik vannak rajta. A fékkar és a kormány hajlott el, a fékkar 10000 magyar pénzegységbe került volna konzollal együtt, mert külön fékkart nem lehet venni. Én inkább kikalapáltam. A kormányt egy autószerelő ismerősöm visszahajlította és azóta is teljesen jól végzi a dolgát, már amennyire egy kormánynak dolga van :)
Óriási hátránya a robogónak az, hogy egy normális bukósisak nem fér el benne, és ,hogy a visszapillantó tükrök sz@rt sem érnek, ezért le is vettem őket, hogy ne zavarjanak. Semmit nem lehet bennük látni. A robogó 2 személlyel is jól használható, csak figyelni kell ha tuningolt akkor ne nyélgázzal induljunk el mert hátraszaltó lesz belőle. A futómű olyannyira sportos, hogy egészen a sztenderig lehet dönteni kanyarban. A kátyúk viszont mogyorót törnek (lányok előnyben). Az ülés kényelmes, robogós viszonylatban elég kemény, de én nem is szeretem a süppedős üléseket. Viszont az ülés borítása nem a legjobb. Nadrágban sokszor csúszik, rövidgatyában viszont odaragad a combom az üléshez ami nem túl kellemes, továbbá befülled az ember hátsója.
Az én robogóm 5-6 liter között eszik használattól függően. Gyárilag is megevett 4litert. Az olajat is eléggé szereti, de a gumit annyira nem eszi.
Remélem reálisan be tudtam mutatni a típust. Ha vmi kérdés felmerült benned/önben akkor nyugodtan kérdezz/kérdezzen.

e-mail: dyngo32@gmail.com

Köszi, hogy elolvastad.

Hibalista

- Elszakadt a szíj, ez elvágta az olajcsövet amit nem vettek észre a szervízben ezért megragadt a dugattyú. - Eltörött a membrán.

Ide hordtam szervizbe

City Bike Motorszervíz és Kereskedés Győr, Szent Imre u. 104 Elég gyorsak ha nincs vmi különleges kívánság vagy vmi gond.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? XJ6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25